ثبت انتقادات و نارضایتی‌ها - بیمه سامان

رسیدگی به انتقادات و نارضایتی‌ها

کاربران گرامی، جهت ثبت انتقادات و نارضایتی‌های خود از یکی از روش‌های زیر اقدام نمائید:

  • تماس تلفنی
    از طریق تماس با شماره تلفن اختصاصی و مستقیم دریافت شکایات به شماره 89302222-021
  • پیام رسان ها
    ارسال پیام در یکی از پیام رسان‌های (سروش و بله) به آی‌دی : enteghadatsaman@ ، واتس آپ : 09025923334
  • وبسایت بیمه سامان
    ثبت شکایات از طریق وبسایت بیمه سامان : www.si24.ir/complaints
  • پست الکترونیک
    ارسال شکایت از طریق ایمیل به آدرس: complain@samaninsurance.ir
  • حضوری
    مراجعه به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه سامان
    پس از مراجعه حضوری، کلیه کارکنان مدیریت ها، شعب و همکاران در نمایندگی ها نارضایتی مشتری و بیمه گزار را در آدرس www.si24.ir/complaints ثبت نمایند.

شکايت / انتقاد از
بیمه / محصول