رسیدگی به انتقادات و نارضایتی‌ها

کاربران گرامی، جهت ثبت انتقادات و نارضیاتی‌های خود از یکی از روش‌های زیر اقدام نمائید:

  • تلگرام
    از طریق ارسال پیام در تلگرام به آی‌دی: enteghadatsaman
  • تماس تلفنی
    از طریق تماس با شماره تلفن اختصاصی و مستقیم دریافت شکایات به شماره8943-021
  • وبسایت بیمه سامان
    ثبت شکایات از طریق وبسایت بیمه سامان
  • پست الکترونیک
    ارسال شکایت از طریق ایمیل به آدرس: complain@samaninsurance.ir
  • حضوری
    مراجعه حضوری در تهران به مدیریت بازرسی و نظارت (دفتر مرکزی) و در شهرستان‌ها با مراجعه به شعب بیمه سامان در سراسر کشور
  • تکمیل فرم
    تکمیل فرم ثبت و رسیدگی به شکایات و انداختن آن در صندوق شکایات و پیشنهادات و یا ارسال به آدرس شرکت بیمه سامان به نشانی: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره 123 - کد پستی: 13118 15138