بیمه موبایل سامان، بیمه کالای دیجیتال

 بیمه موبایل سامان

بیمه کالای دیجیتال سامان


بیمه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ

 

 

پوشش‌های بیمه کالای دیجیتال سامان

خرید آنلاین بیمه موبایل ، تبلت و لپتاپ
خرید آنلاین بیمه موبایل ، تبلت و لپتاپ
خرید آنلاین بیمه موبایل ، تبلت و لپتاپ
خرید آنلاین بیمه موبایل ، تبلت و لپتاپ
خرید آنلاین بیمه موبایل ، تبلت و لپتاپ
خرید آنلاین بیمه موبایل ، تبلت و لپتاپ

چرا بیمه کالای دیجیتال سامان؟

بیمه سامان جزء اولین شرکتهای بیمه ای بوده که بصورت خاص و جامع بیمه تجهیزات الکترونیک را در بازار عرضه کرده است. نوع عرضه، خدمات پس از فروش و پوشش هایی که بیمه سامان در قالب تجهیزات الکترونیک ارائه می‌دهد، از کامل‌ترین پوشش‌های بیمه‌ای برای موبایل، تبلت و لپتاپ در کشور است.
تفاوت خدمات نه تنها در میزان سقف تعـهدات و نوع پوشـش‌های بیمه سامان وجود دارد، بلـکه ما بصورت تخصصی بر روی این محصول تحقیق و سرمایه‌گذاری کرده‌ و گام‌های بزرگی در جلب رضایت مشتریان که مهمترین اساس فعالیت بیمه کالای دیجیتال سامان است را برداشته‌ایم. کیفیت و سرعت خدمات بیمه سامان در پرداخت خسارت و ارتباط با مشتریان، بزرگ‌ترین مزیت محصول بیمه سامان در کشور است.

 

چرا باید بیمه کالای دیجیتال داشته باشیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که موبایل، تبلت یا لپتاپ شما دچار شکستگی، آبخوردگی، سوختگی بر اثر نوسانات ولتاژ برق و یا سرقت شده باشد، یا حداقل کسی را دیده باشید که از این حوادث متضرر شده باشد.
اگر کالای دیجیتال خود را بیمه کرده باشید، اطمینان دارید که شرایط به قبل حادثه بازمی‌گردد.

 

بیمه سامان امکان خرید نقد و اقساطی آنلاین این محصول، برای تمامی کاربران موبایل، تبلت و لپتاپ مهیا کرده است.

سوالات متداول بیمه کالای دیجیتال سامان

بله! در صورتیکه کارشناسان مراکز خدمات تخصصی پارس رسانه تائید نمایند که امکان تعمیر و برطرف کردن کامل مشکلات دستگاه شما وجود نداشته باشد ( خسارت کلی)، هزینه تعویض دستگاه مطابق با شرایط مندرج در گواهی بیمه نامه و سایت به شما پرداخت می شود.

بله. ولی با پرداخت هزینه کمتر از بیمه نامه قبلی می توانید آنرا تمدید کنید .

خیر . کافیست با شماره تلفنهای ۶۶۹۸۸۵۷۶ (۰۲۱) و ۶۶۹۸۸۵۷۳ (۰۲۱) تماس بگیرید تا هماهنگی برای دریافت دستگاه خسارت دیده از منزل و یا محل کار شما انجام شود. بعد از تعمیر هم دستگاه در منزل و یا محل کار به شما توسط پست ، تیپاکس و یا سرویسهای پستی مورد تائید تحویل داده می‌شود.

مراکز خدمات فنی ما سعی بر آن دارند که حداکثر در مدت دو هفته کاری نسبت به تعمیر و تحویل دستگاه شما اقدام کنند. مدت زمان دقیق انجام تعمیرات بستگی به نوع خسارت وارده و قطعات یدکی مورد نیاز دارد و ممکن است در بعضی موارد خاص طولانی تر شود. اطمینان از کیفیت انجام تعمیرات و رضایت شما برای ما بالاترین اولویت را دارد.

خیر. در صورت تایید سلامت دستگاه توسط کارشناسان فنی شرکت پارس رسانه ، دستگاه های دست دوم هم تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند.

خیر! از طریق وبسایت بیمه سامان امکان پذیر است.

خیر. با خیال راحت از دستگاه خود در سفرهای خارجی استفاده کنید. در صورت بروز حادثه، می توانید پس از بازگشت به کشور به مراکز خدمات طرف قرارداد مراجعه نمائید.

بخش بیمه کالای دیجیتال سامان در هر زمانی از شبانه‌روز آماده دریافت درخواست‌های شما است. به این معنی که شما هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای ارائه درخواست خود از استفاده از سیستم خرید بیمه نخواهید داشت. در حال حاضر زمان پاسخ‌دهی به درخواست‌ها در همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ بعد از ظهر است. بیمه سامان تمام تلاش خود را جهت پاسخ‌گویی به درخواست‌ها در خارج از ساعات یاد شده را نیز به کار می‌بندد.

پس از اتمام مراحل و خرید بیمه نامه، بیمه شما فعال و قابل دریافت خواهد شد.

در بیمه سامان تمامی اطلاعات با بالاترین درجه امنیتی ذخیره می‌شود و اطلاعات ارسالی توسط شما به هیچ عنوان در اختیار هیچ شخص حقیقی یا حقوقی دیگری قرار داده نمی‌شود که در فرآیند صدور بیمه‌نامه درخواستی شما نقشی ندارد. “ما با استفاده از جدیدترین پروتکل‌های ارتباطی (SSL) و ذخیره‌سازی اطلاعات به طور مشابه در بانک‌ها استفاده می‌شود تا امنیت اطلاعات شما را تا حداکثر میزان ممکن بالا نگه دارد.

تنها کسانی که به اطلاعات شما دسترسی دارند، مراجع صدور بیمه شما می‌باشد. اطلاعات شخصی شما به هیچ عنوان در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌گیرد.

شما میتوانید با مراجعه به “مرکز تخصصی شرکت پارس رسانه “ اقدام به لغو بیمه نامه خود نمائید.

بیمه نامه ها از لحاظ ارزش قانونی و پوشش هیچ تفاوتی با هم ندارند.

با مراجعه به سایت mybimeh24.com در منوی "خدمات بیمه ای" و "ثبت خسارت دستگاه" و همچنین با مراجعه حضوری به “مرکز تخصصی شرکت پارس رسانه “ اقدام فرمائید.

شرایط عمومی کالای دیجیتال سامان

بیمه تجهیرات الکترونیک ( گوشی همراه ، تبلت و لپ تاپ ) شرکت بیمه سامـان

پوشش های خدمات عبارتند از :
1. شکستگی بر اثر ضربه
2. آبخوردگی و نفوذ مایعات
3. نوسانات ولتاژ برق
4. در صورت ثبت مشخصات در سایت و تائید آن : سرقت با شکست حرز

شرایط بهره مندی و استفاده از خدمات بیمه تجهیزات الکترونیک سامان به شرح زیر است:
• مدت زمان پوشش بیمه نامه یکسال خورشیدی از زمان صدور آن است.
• جهت بهره مندی از پوشش کامل ( مورد 4 ) و همچنین فرانشیز 35 درصد ( و در مورد بیمه نقره ای 65 درصد ) ، ورود و ثبت اطلاعات کامل درخواست شده در سایت و دریافت " تائیدیه پرداخت و مدارک بیمه نامه " الزامی است.
• جهت بهره مندی از حداکثر پوشش خسارت ، تسویه حساب کامل بیمه نامه و ورود صحیح ارزش دستگاه زمان صدور آن الزامی است. در غیر اینصورت به نسبت اختلاف قیمت دستگاه با ارزش ثبت شده ، از خسارت پرداختی کسر خواهد شد.
• در زمان وقوع خسارت و تحویل دستگاه به مرکز خدمات ، ارائه بیمه نامه به همراه کارتن دستگاه و لوازم آن الزامی است. در غیر اینصورت هزینه تعمیرات طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
• آثار ناشی از بازکردن دستگاه، دستکاری قطعات، تعمیر، ارتقاء و تغییر در قطعات و مشخصات دستگاه توسط مراکز و یا کارشناسان غیر از مرکز خدمات پارس رسانه، استفاده در محیط‌های آلوده و پر گرد و غبار، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، موجب ابطال بیمه نامه دستگاه مورد نظر خواهد شد و هزینه‌های آن طبق تعرفه مصوب اتحادیه‌های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
• اشکالات نرم افزاری، سیستم عامل و هرگونه عملیات و تغییرات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی و کپی اطلاعات، عملیات روت کردن ( root ، نصب و یا تغییر سیستم عامل و رام‌های اصلی به غیر رسمی، عمل قفلگشایی بر روی راه اندازی ها (Unlock-Bootloader )، بکارگیری نرم افزارهای کاربردی غیر رسمی و یا آلودگی به ویروس، به دلیل اینکه موجب کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان Brick شدن و از کارافتادن دستگاه می گردد، همچنین هر گونه صدمه مانند شکستگی صفحه نمایش و قاب پشت آن و یا اثرات هرگونه ضربه برروی دستگاه که هنگام انتقال و تحویل توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و... پدید آید، موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد و هزینه‌های آن طبق تعرفه مصوب اتحادیه های مربوطه و فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
• مخدوش بودن بیمه نامه، شماره سریال و یا برچسب هولوگرام و سایر برچسب های دستگاه و بیمه، موجب ابطال بیمه نامه خواهد شد.
• لوازم جانبی و مصرفی ( باتری، شارژر، کابل‌ها، سوکت و پورت‌ها ) تحت پوشش این بیمه‌نامه نیست.
• هزینه حمل دستگاه برای استفاده از خدمات بر عهده مشتری است.
• در شرایط خسارت تحت پوشش بیمه نامه ، پارس رسانه فقط یکبار خسارت وارده را در طول مدت بیمه نامه، برابر ارزش روز دستگاه و حداکثر تا میزان مبلغ مندرج در فاکتور خرید و همچنین بیمه نامه ؛ پس از کسر فرانـشیز و استهلاک از طریق تعمیر دستگاه، تعــویض آن یا پرداخت نقدی جبران خواهد کرد.
• در صورت بروز حادثه ، دستگاه خسارت دیده تا حد امکان تعمیر خواهد شد و مرجع تشخیص دهنده تعمیر، تعویـض جزئی و تعویـض کـلی مرکز خدمات پارس رسانه و شرکت بیمه سامان است.
• در شرایط بروز حادثه حداقل زمان ارائه خدمات (تعمیر یا تعویض) و یا جبران خسارت حداقل 10 روز کاری است.
• در صورت تعویض کلی دستگاه ، کارت ضمانت و بیمه نامه دستگاه معیوب باطل و با درخواست مشتری با پرداخت هزینه مصوب شرکت ، بیمه نامه جدید برای دستگاه صادر می گردد.
• جهت بهره مندی از پوشش " نوسانات ولتاژ برق " پوشش گارانتی و همچنین زمان وقوع خسارت، ارائه تایید از شرکت گارانتی الزامی است.

در صورت عدم ورود و ثبت اطلاعات کامل درخواست شده در سایت و عدم دریافت " کد تائید شده رهگیری بیمه "، در صورت بروز خسارت، فرانشیز طبق جدول خسارت کلی و 60% فرانشیز محاسبه خواهد شد.