بیمه گزار گرامی

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما در استفاده از خدمات بیمه مسافرتی سامان، خواهشمند است اطلاعات موجود در جدول زیر را تکمیل و به همراه تصویر مدارک مورد نیاز ارسال فرمایید. همکاران مربوطه در زمینه پاسخگویی به موارد درخواستی شما در حداقل زمان اقدام خواهند نمود.

راههای تماس با ما :

مرکز تماس ایران ( پاسخگوی فارسی زبان ) : داخلی1- 8943 -21- 98+

مرکز تماس لبنان ( پاسخگوئی فارسی/انگلیسی ) : 548356-4-96 1+

ایمیل کارشناسان کمک رسان : saman@mideastasistance.com

مدارک مورد نیاز جهت اعلام خسارت بیمه مسافرتی

1- صورتحساب پرداخت شده ( با در نظر گرفتن مهر و امضاء )
2- رسید پول / قبض پرداخت به صندوق
3- اصل بیمه نامه، رونوشت صفحه اول گذرنامه و صفحات مهر خروج و ورود

• در خصوص هزینه های درمانی، گزارش پزشکی – صورتحساب مرکز درمانی – رسید پرداخت هزینه های مربوطه
• در خصوص تأخیر در پرواز نامه شرکت هوایی – فاکتور هزینه های پرداخت شده
• در خصوص فوت بیمه گزار، گزارش پزشکی قانونی/بیمارستان/ پزشک معالج/ و یا سایر مراجع قانونی می باشد.
• در خصوص هزینه های خرید ضروری ناشی از تأخیر در رسیدن چمدان ها، فاکتور هزینه های انجام شده، نامه شرکت هوایی مبنی بر عدم ارائه چمدان تا حداقل 12 ساعت

اطلاعات بیمه گزار / اعلام کننده خسارت
*نام بیمه شده / First Name:
*نام خانوادگی / Last Name:
*تاریخ تولد / Date of Birth:
*شماره بیمه شده در محل مسافرت / Telephone number at location:
*نسبت اعلام کننده خسارت با بیمه گزار / Claimant relation to beneficiary:
*ایمیل / Email Address:
* زبان مکالمه / Spoken language:
اطلاعات بیمه نامه
*شماره بیمه نامه/ Policy number:
اطلاعات خسارت
*تاریخ وقوع خسارت / Incident date :
*محل وقوع خسارت / Incident location:
نام بیمارستان / Hospital name (if medical case):
شماره تلفن بیمارستان / Hospital Tel (if medical case):
شرح حادثه / Incident Description:
مدارک خسارت:
افزودن 

کد امنیتی refreshCode

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره ۱۲۳
کدپستی: ۱۵۱۳۸۱۳۱۱۸
تلفن مرکز ارتباط با سامان: ۸۹۴۳-۰۲۱
نمابر: ۸۸۷۰۰۲۰۴


واحد بازرسی و نظارت:
ایمیل: complain[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

text