آرشیو بهمن ماه 1391

تاریخ تصویر موضوع ادامه
1391/11/1 مزيت های جدید در بیمه مسافرتی سامان،

مزيت های جدید در بیمه مسافرتی سامان،

امیر مهدی ابراهيميان، مدیر امور شبکه های فروش شرکت بیمه سامان (سهامی عام ) در مصاحبه ای با خبرنگار ما گفت : با توجه به اينکه کشورهای حاشیه خليج فارس و ترکيه پذيرای تعداد زيادی از مسافرین در فصلهای مختلف سال میباشند، شرکت بیمه سامان در جهت آرامش فکری هموطنان گرامی در سفرهای خود، طرحهای جدیدی متناسب با ریسکهای مسافران در سفر به کشورهای خاورميانه، ترکيه و کشورهای حاشيه خليج فارس طراحی و در اختیار هموطنان گرامی قرار داده است.

ابراهيميان در ادامه اشاره نمود : این طرح ها در راستای چشم انداز خلاقیت و تمایز درارائه محصولات و خدمات بیمه ای شرکت بیمه سامان، و با استفاده صحیح از علوم روز بیمه ای، محاسبات دقيق آماری و پوششهای متناسب با نیاز مردم، طراحی گردیده تادر نهایت هموطنان عزيز با پرداخت مبلغ بسیار مناسبی از بهترين خدمات بیمه ای در سفرهای خود برخوردار و سفر به یادماندنی همراه با آرامش و اطمینان را تجربه کنند.

مدیرامور شبکه های فروش شرکت بیمه سامان هزینه های درمانی، فوریت های پزشکی و دندانپزشکی در مقصد، تاخیر درحرکت هواپیماها و مفقود شدن بار، سرقت مدارک و مشاوره حقوقی را، از دیگر مزیتهای مهم این بیمه نامه معرفی نمود.

1391/10/19 استقرار مدیریت اکچوئری در بیمه سامان

استقرار مدیریت اکچوئری در بیمه سامان

در شرکت بیمه سامان با توجه به گسترده شدن فعالیتهای این شرکت در حوزه تدوین، تکوین و بروز آوری مداوم روشهای ارزیابی ریسک و اکچوئری، اداره اکچوئری به مدیریت ریسک و اکچوئری تبدیل شد.

این شرکت با رسالت رهبری و توسعه یک سازمان خلاق و پویا مبتنی بر فناوری و دانش روز، از سال 1387 با عقد قرارداد با شرکت مشاور بین المللی در حوزه اکچوئری و Underwriting اقدام به انتقال دانش فنی روز دنیا در این حوزه ها نموده است.

طی این همکاری اکچوئرهای شرکت بیمه سامان تحت آموزش و نظارت این شرکت بین المللی، دانش اکچوئری خود را در حوزه بیمه های زندگی و غیر زندگی بصورت کاملاً کاربردی توسعه داده اند. این متخصصین با طی آزمون های بین المللی و کسب مدارج مورد تأیید سازمانهای معتبر جهانی (از جمله Society of Actuaries)  توانسته اند سطح علمی دانش اکچوئری در شرکت بیمه سامان و استقرار کاربردی آن در این شرکت را افزایش داده تا حدی که هیأت مدیره این شرکت با اعتقاد به انجام عملیات بیمه گری بصورت علمی و با دانش روز بین المللی تصمیم به تبدیل اداره اکچوئری به مدیریت ریسک و اکچوئری گرفت.

بدین ترتیب مسیر پیشرفت این دانش در این شرکت هموار تر شده و با اختصاص بودجه های مورد نیاز برای تحقیق و پژوهش و کسب و تولید علم و فن بیمه در کشور، برنامه ریزی شده است تا شرکت بیمه سامان مسئولیت خود را در مدرنیزه کردن صنعت بیمه کشور، منطبق با سیاستهای بیمه مرکزی ج.ا.ا.، به بهترین نحوه ممکن انجام دهد.    

در این ارتباط شيما آراء ، مدیر ریسک و اکچوئری شرکت بیمه سامان هدف از تبدیل اداره اکچوئری به مدیریت ریسک و اکچوئری را توانمند سازی بیشتر هسته علمی شرکت برای جوابگویی به نیازهای متنوع و رو به گسترش واحدهای فنی عنوان نمود و مطرح کرد با توجه به گسترش طیف محصولات جدید شرکت و طراحی پوشش های جدید برای رفع نیازهای جامعه، حجم درخواستهای مدیریتهای فنی شرکت در حوزه محاسبه نرخ، ارزیابی ریسک (Underwriting) و اتکایی در سالهای اخیر بصورت چشم گیری افزایش یافت.

همچنین هیأت مدیره شرکت با توجه به مسائل روز صنعت بیمه کشور از جمله آزادسازی نرخها و رقابت شرکتهای بیمه،  استفاده از روشهای علمی برای محاسبه نرخ بیمه و کنترل دقیق وضعیت ریسک پذیری شرکت را در دستور کار قرار داده است. که برای تأمین نیازها و دستیابی به اهداف هیأت مدیره شرکت لازم بود گستره فعالیت واحد اکچوئری شرکت افزایش می یافت و بدین منظور اداره اکچوئری شرکت به سطح مدیریت ارتقاء یافته است.

شيما آراء پیاده سازی و استفاده از علم اکچوئری را یکی از زیربنای های توسعه بیمه های زندگی در کشور دانست و اضافه نمود: تولید و تهیه محصولات و خدمات متنوع و جذاب بخصوص در رشته بیمه های عمر اندوخته ساز در گرو توسعه و بکارگیری صحیح دانش اكچوئري خواهد بود.

وی همچنین از همکاری نزدیک این مدیریت با هیأت مدیره و کلیه واحدهای فنی شرکت خبر داد و با توجه به تخصیص بودجه پژوهشی قابل توجه در حوزه های اکچوئری و Underwriting پیش بینی نمود ظرف سال آینده نتایج مثبت این سرمایه گذاری ها در شرکت بیمه سامان محسوس خواهد بود.

 شیما آراء، مدیر ریسک و اکچوئری شرکت بیمه سامان، از آمادگی شرکت بیمه سامان به همکاری با سایر شرکتهای بیمه، پژوهشکده ها، دانشگاه ها، محققین و پژوهشگران علاقمند به تحقیق و فعالیت در حوزه های مدیریت ریسک و اکچوئری در کشور خبر داد و افزود شرکت بیمه سامان ارتقاء دانش فنی بیمه و علم اکچوئری در کشور را به عنوان رسالت خود می داند و با اعتقاد به آن، در این راه با تمام توان قدم بر می دارد

1391/11/8 بیمه مسافرتی سامان همگام با صنعت گردشگری

بیمه مسافرتی سامان همگام با صنعت گردشگری

همزمان با برگزاری ششمين نمايشگاه خدمات و تجهيزات صنعت گردشگری و هتلداری ايران در محل دائمي نمايشگاه بین المللی تهران ، بیمه سامان به عنوان تنها شرکت بیمه حاضر در نمايشگاه به معرفی خدمات بیمه ای در صنعت گردشگری می پردازد.

گردشگری از دیرباز به عنوان یکی از  فعالیت های لذت بخش و مفرح در زندگی مردم مطرح بوده و همگام با پیشرفت علم و فناوری به عنوان یک صنعت درجوامع امروزی مطرح می گردد.این پیشرفت از سوی دیگر باعث گردیده است تا سفر های امروزی در کنار جذابیت ها و امکاناتی که برای گردشگران ایجاد می کنند، در بسیاری از مواقع با رخداد های غیر معمول و پیش بینی نشده ای مواجه گردند. 

فاطمه يگانه پور سرپرست شعبه تهران شرکت بیمه سامان با بیان اين مطلب افزود : در چنین شرایطی نقش بیمه در کنار صنعت گردشگری و لزوم تعامل و همفکری متقابل در جهت ارایه خدمات بهینه و افزایش ابعاد مثبت سفر بیش از پیش نمود پیدا می کند. در راستای ارایه خدمات نوین و تامین امنیت و آرامش خاطر گردشگران، شرکت بیمه سامان اقدام به طراحی و ارایه بیمه نامه های مسافرتی سامان مطابق با نیاز صنعت گردشگری و مسافران نموده است.

وی با اشاره به وقوع برخی چالش ها در طی سفر اظهار کرد :اولین وظیفه ما نه به عنوان یک شرکت در خصوص خدمات بیمه ای ، این است که در کلیه نقاط جهان و به هنگام بروز هر گونه رخداد برای سایر هموطنان خود، مساعدت لازم را جهت آنان ارائه نمائیم.

يگانه پور افزود: امروزه صدور بیمه نامه مسافرتی به همراه بسته های گردشگری که از جانب تور گردانان ارائه می شود، امری بسیار معمول و رایج است. حال اینکه چگونگی ارائه خدمات و همچنین تنوع خدمات ارائه شده در مقصد، بسیار حائز اهمیت می باشد. ارائه پوشش های کاربردی و مورد استفاده گردشگران در خارج از کشور و بهره مندی بیمه شدگان به هنگام نیاز و در کوتاه ترین زمان، از جمله مزایای بیمه نامه مسافرتی بیمه سامان در مقایسه با سایر ارائه دهندگان خدمات بیمه مسافرتی است. شرکت بیمه سامان در راستای اهداف سازمانی و خلاقیت و تمايز در ارائه خدمات بیمه ای به مشتريان می کوشند تا با طراحی و ارائه پوشش های بیمه ای جدید، به نیازهای متنوع اقشار جامعه پاسخ دهد.

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره 123
کدپستی: 1513813119
تلفن : 8943
نمابر: 88700204


واحد بازرسی و نظارت:
ایمیل: complaint[at]samaninsurance[dot]ir

text