آرشیو شهریور ماه 1397

تاریخ تصویر موضوع ادامه
1397/6/5 حضور فعالی گروه مالی سامان در دهمین رویداد معتبر سفر و گردشگری کشور

حضور فعالی گروه مالی سامان در دهمین رویداد معتبر سفر و گردشگری کشور

دهمین نمایشگاه بازار سفر کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران و با حضور گروه مالی سامان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش در حال برگزاری است.

نمایشگاه گردشگری

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سامان؛ دهمین نمایشگاه گردشگری کیش با هدف شناسایی پتانسیل های کشور در حوزه های گردشگری، صنعت توریسم و هتلداری فراهم نمودن بسترهای لازم در جهت ورود گردشگر به کشور و تقویت صنعت توریسی آشنایی با نوآوری ها و ظرفیت های موجود در عرصه بین الملل و رسیدن به استانداردهای جهانی معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی در صنعت توریسم و هتلداری  آشنایی با روش های نوین مدیریتی و بهسازی و استاندارد سازی هتل ها و مراکز اقامتی برگزار گردیده است، که  در این راستا و در جهت رونق گردشگری داخلی و اقتصاد ملی ، گروه مالی سامان نیز با نگاهی ویژه در این عرصه حضور فعال دارد و خدمات نوین خود در زمینه بیمه ای ، بانکی را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.

نمایشگاه کیش

شایان ذکر است که در کنار برگزاری نمایشگاه سه  همایش مهم با عناوین "همایش جوامع هتلداران کل کشور" در تاریخ 6 و5 شهریورماه به همراه هیئت مدیره و کمیته برنامه ریزی ، "همایش جوامع و هیئت مدیره های آژانس های کل کشور" در تاریخ 8 و7 شهریورماه  و" همایش نقش شهرداری ها در پیشبرد گردشگری شهری با حضور شهرداران کل کشور" برگزار می گردد.

این گزارش می‌افزاید؛ دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، که از امروز آغاز شده و تا ۸ شهریور ماه ادامه دارد، مدیران و کارشناسان عضو گروه مالی سامان، با حضور در غرفه‌ اختصاصی بیمه در سالن A، پاسخگوی پرسش‌های مختلف مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها و سایر علاقمندان خواهند بود

1397/5/28 برندگان دومين جشنواره "يک عمر مطمئن" بیمه سامان معرفی شدند

برندگان دومين جشنواره "يک عمر مطمئن" بیمه سامان معرفی شدند

مراسم اختتاميه دومین دوره جشنواره کشوری" یک عمر مطمئن" بیمه عمر و تشکیل سرمایه بیمه سامان در مركز همايش هاي بين المللي کتابخانه ملی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بيمه سامان، اختتاميه دومین دوره جشنواره کشوری بیمه عمر و تشکيل سرمايه شرکت بیمه سامان كه از اول آبان‌ماه سال گذشته در سراسر کشور آغاز و تا آخر بهمن ماه ادامه داشت، با عنوان " یک عمر مطمئن" با حضور معاونین ، مديران و نمايندگان و کارگزاران بیمه سامان برگزار و به نمايندگان برگزيده فروش بيمه هاي عمر سامان جوایزی اعطا شد. بيمه سامان با اهدای يکدستگاه خودرو مزدا، هدایا و جوایز نقدی به نمايندگان برگزيده فروش در اين جشنواره از ايشان تقدير به عمل آورد.

همچنین در اين جشنواره به قيد قرعه به 19 نفر از نمايندگان بيمه هاي عمر بيمه سامان كه به اهداف پایه دست یافتند 24 سکه تمام بهار آزادی به نفرات اول تا نهم اهدا شد. اين جشنواره با هدف افزایش آگاهی مردم از خدمات بیمه‌ای و جلب رضایت بیشتر مشتریان و همچنین انگیزش دوچندان شبکه فروش و نمايندگان برگزار شد. بیمه سامان همواره سعي دارد تا در دوره هاي بعدي نيز با ارائه بسته محصولات بیمه ای جدید ويژه بیمه ای بتواند آرامش دوچندان را برای خانواده های ایرانی به ارمغان آورد.

براساس این گزارش ، 9 نفر از بیمه گذاران بيمه هاي عمر بيمه سامان كه در مدت جشنوراه "یک عمر مطمئن" نسبت به خريد بيمه نامه اقدام كردند به قید قرعه برنده جوایز ارزنده ای گردیده اند که متعاقبا اسامی برندگان پس از انجام مراحل قانونی، از طریق سايت رسمی شرکت بیمه سامان اعلام و جوایز نقدی به ايشان اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است در مدت جشنواره، نمايندگان و عوامل فروش بیمه سامان در سراسر کشور به پرسش‌های هموطنان در مورد کاهش هزینه ها و ریسک های خانواده های ایرانی و ارائه خدمات جدید بیمه سامان، پاسخ گفتند.

1397/6/14 گامی مهم در افزایش سطح رضایت مشتریان صنعت بیمه کشور

گامی مهم در افزایش سطح رضایت مشتریان صنعت بیمه کشور

شرکت بیمه سامان موفق شد با فراهم سازی زیر ساخت مناسب برای مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان و پیگیری تا حصول نتیجه شکایت به مشتریان، گواهینامه استاندارد ISO 10002  را دریافت نماید.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، استاندارد ISO 10002  به بررسی اثربخشی و کارآمدی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان ، عارضه یابی ، علل وقوع و نهایتا به اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه با ایجاد فرایند اثر بخش در حذف یا کاهش هر شکایتی در سازمان می پردازد. این استاندارد بعد از اخذ تاییدهای مورد نظر به سازمان ها تعلق می گیرد.

هدف اصلی این استاندارد افزایش رضایت مشتریان و کلیه طرف های ذینفع سازمان است، به طوری که هر یک  از این گروه ها بتوانند در مواقع لزوم انتقاد ، نارضایتی و شکایت های احتمالی خود را مطرح کرده و با دریافت پاسخ مناسب و قانع کننده موجبات رضایت ایشان جلب گردد.

علاوه بر این، استاندارد ISO 10002 به سازمان ها کمک می کند تا با بکارگیری روش های مختلف زمینه را برای دریافت و مدیریت شکایت های احتمالی مشتریان فراهم کنند، چرا که این استاندارد به دلیل برخورداری از رویکرد نظام مند به بررسی ابعاد اجرایی و فرآیند های شکایت در سازمان ها می پردازد.

این گزارش می افزاید، بیمه سامان در سال های فعالیت خود، همواره ارایه خدمات با کیفیت را به عنوان خط مشی خلل ناپذیر ترسیم کرده و به منظور پیاده سازی این الگو کلیه بستر های لازم را  فراهم کرده است. با این حال شرکت بیمه سامان به عنوان سازمانی مشتری محور، دریافت انتقادات و شکایت های احتمالی همه ذینفعان خصوصا بیمه گذاران را فرصتی مناسب برای بهبود محصولات و فرایندهای سازمان میداند که در نهایت تعالی سازمانی و تحقق اهداف کلان این شرکت را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است دریافت گواهینامه استاندارد ISO 10002 الزامات متعددی دارد که از آن جمله می توان به مشخص بودن مسئول فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان، تعیین دقیق کانال های ارسال و دریافت شکایات مشتریان، دسترسی آسان و اطلاع همه شاکیان به فرآیند رسیدگی به شكایات، جزئیات چگونگی اقدام و پیگیری در مورد شكایت، ترسیم دقیق فرآیند ارایه پاسخ و تائید اعلام وصول شکایت اشاره نمود.

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره ۱۲۳
کدپستی: ۱۵۱۳۸۱۳۱۱۸
تلفن مرکز ارتباط با سامان: ۸۹۴۳-۰۲۱
نمابر: ۸۸۷۰۰۲۰۴


واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات
ایمیل: complain[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

text