آرشیو آذر ماه 1397

تاریخ تصویر موضوع ادامه
1397/9/3 عرضه بیمه مسافرتی سامان مطمئن‌ترین همراه برای مسافرین خارج از کشور

عرضه بیمه مسافرتی سامان مطمئن‌ترین همراه برای مسافرین خارج از کشور

رئیس شعبه گردشگری بیمه سامان با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه به دارندگان بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور، گفت: بیمه مسافرتی سامان از 10 سال پیش تا کنون با خدماتی چون فروش آنلاین و پرداخت خسارت در مقصد، در ارائه خدمات بیمه مسافرتی پیشرو بوده و هست.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، فاطمه يگانه پور افزود: شرکت بیمه سامان با هدف تقویت اعتماد و آگاهی عمومی و در راستای مشتری مداری در ارائه خدمات بیمه ای، بیمه مسافرتی را منطبق با نیاز گردشگران طراحی کرده و در همین راستا با بيش از 55 هزار مرکز کمک رسان درمانی در تمام نقاط جهان همکاری می کند.
رئیس شعبه گردشگری بیمه سامان وظیفه اصلی این شرکت را تأمین اطمینان و آرامش برای جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: رسالت بزرگ بیمه سامان از ابتدای فروش این بیمه نامه تا کنون، تلاش برای ایجاد و بالا بردن فرهنگ استفاده از بیمه مسافرتی به مسافران عازم به خارج از کشور حتی برای مقاصدی که تهیه این بیمه نامه برای آنها اجباری نیست بوده تا همه مسافران با آگاهی از نوع خدمات آنلاین این بیمه نامه نسبت به تهيه آن اقدام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

بیمه مسافرتی سامان

يگانه پور ادامه داد: با برخورداری از بیمه مسافرتی سامان، نه تنها هزینه های تحمیل شده به مسافر به علت بیماری و حوادث تحت پوشش قرار می گیرد، این هزینه ها توسط بیمه سامان به صورت مستقیم و در خارج از کشور به پزشک، بیمارستان و یا مرکز خدماتی پرداخت می شود.
به گفته او با این روش، مسافران هرگز نگرانی مصرف ارز همراه خود بابت هزینه های درمانی را نخواهند داشت.
وی تصريح کرد: مسافران می توانند اعتبار بیمه نامه خود را با مراجعه به وب سايت رسمی بیمه سامان به نشانی www.si24.ir کنترل کرده و پس از وارد کردن شماره بیمه نامه و شماره پاسپورت، از اعتبار آن مطمئن شوند.
رئیس شعبه گردشگری بیمه سامان خدمت رسانی 24 ساعته به بیمه گذاران را یکی از مزیت های مهم بیمه مسافرتی سامان اعلام کرد و گفت: پشتیبانی اپراتور فارسی زبان و پرداخت هزینه های خسارت به صورت مستقیم از طریق مراکز خدماتی و درمانی در سراسر جهان از دیگر مزایای رقابتی این بیمه نامه است.

1397/9/12 بیمه سامان، بیمه امراض خاص در سه طرح را معرفی کرد

بیمه سامان، بیمه امراض خاص در سه طرح را معرفی کرد

برای نخستین بار در کشور

بیمه سامان، بیمه امراض خاص در سه طرح را معرفی کرد

مدیر بیمه های عمر، حادثه و اندوخته ساز بیمه سامان از معرفی طرح های جدید امراض خاص در  بیمه جامع عمر این شرکت خبرداد و گفت: با معرفی این بیمه نامه، سبد متنوعی از خدمات در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، شیما آرا با بیان این که محصول جدید این شرکت علاوه بر پوشش فوت و امکان تشکیل   سرمایه برای بیمه گذار، پوشش های وسیعی در حوزه بیماری های خاص و صعب العلاج نیز ارائه می کند، افزود: این موضوع زمینه افزایش رضایتمندی بیمه گذاران را فراهم خواهد کرد.

 بیمه سامان، بیمه امراض خاص در سه طرح را معرفی کرد

مدیر بیمه های عمر، حادثه و اندوخته ساز بیمه سامان با اشاره به اینکه در طرح ممتاز بیمه امراض، تقریبا اکثر بیماری های سخت تحت پوشش است، گفت: این این خدمت بیمه ای که برای نخستین بار توسط بیمه سامان در صنعت بیمه کشور ارائه می شود،  می تواند جایگزین مناسبی برای بیمه های درمان باشد.

وی اظهار کرد: بیمه امراض خاص جدید به سه گروه پایه، آسایش و ممتاز دسته بندی می شود که در هر یک از این طرح ها به ترتیب  8، 13 و 30 نوع بیماری تحت پوشش بیمه سامان قرار می گیرد.

 همچنین در خصوص پوشش بیمه عمر این طرح نیز گفت: در صورت فوت بر اثر حادثه، سه برابر پوشش اصلی به بیمه گذار پرداخت خواهد شد؛ ضمن اینکه در صورت بروز از کار افتادگی بر اثر حادثه نیز صد درصد رقم تعهد پرداخت خواهد شد و بیمه نامه همچنان معتبر خواهد بود. همچنین در صورت از کار افتادگی بیمه گذار، شرکت تا 65 سالگی و با رعایت سقف10 سال نسبت به پرداخت حق بیمه او اقدام می کند.

شیما آرا با بیان این که سبدهای سرمایه گذاری بیمه عمر سامان به چهار گروه کم ریسک، متوسط ریسک، پر ریسک و صندوق سرمایه گذاری رشد تقسیم می شود، گفت: سرمایه گذاری های صورت گرفته بنا به خواسته بیمه گذار در یکی از این گروه ها خواهد بود.

وی همچنین در خصوص ترکیب صندوق رشد سامان نیز اظهار داشت : این صندوق معطوف به خرید سهام نیست و شرکت به نیابت از بیمه گذار در حوزه های مختلف سرمایه گذاری مشارکت خواهد داشت.

گفتنی است  هموطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت بیمه سامان به آدرس www.si24.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 8943-021 تماس گرفته و یا به شعب و  نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسر کشور مراجعه نمايند.

 

1397/9/12 13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

بیمه سامان در روز بیمه، پروژه تحول آفرین خود در زیرساخت عملیات بیمه گری را رونمایی خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت با همکاری گروهی از متخصصین داخلی به منظور رفع برخی مسائل و توسعه استارتاپها در راستای ارائه طرح ها و ایده های آنها، زیرساختی را طراحی کرده که می تواند تحولی شگرفی در صنعت بیمه باشد.

بیمه سامان با ایجاد زیست بوم insurance as a service در نظر دارد،  فضای دیجیتالی جدیدی ایجاد نموده تا گروه های مختلف بتوانند در این فضا، سرویس های بیمه ای را به مردم ارائه کنند و محدود به یک شرکت نباشند. یکی از کاربردهای این زیرساخت، امکان ایجاد پلتفرمی برای جذب و مدیریت انبوه نمایندگان و بازاریابان است تا از این طریق نمایندگان، بازاریاب ها را مدیریت نموده و فروش را هدایت کنند. در همین راستا، اپلیکیشن «جهش» که بستری برای ارائه خدمات به نمایندگان فروش بیمه است، در حضور فعالان صنعت بیمه برای نخستین بار توسط شرکت بیمه سامان به نمایش در خواهد آمد. همچنین اپلیکیشن صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل از دیگر نوآوری های این شرکت بوده که همزمان با بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه رونمائی خواهد شد.

گفتنی است، بیمه سامان به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، همواره حامی استارت آپ ها و  اندیشه های نو بوده و با همکاری آنها توانسته است گام های موثری در توسعه نرم افزار ها و طراحی و پیاده سازی مدل های بیمه ای دیجیتال داشته باشد.

1397/9/14 "جهش" بیمه سامان باحضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد

"جهش" بیمه سامان باحضور معاون اول رئیس جمهور رونمایی شد

در حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس کل بیمه مرکزی و حاضران در بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه، اپلیکیشن «جهش» بیمه سامان رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این اپلیکیشن که بستری برای ارائه خدمات به نمایندگان فروش بیمه است، در قالب شرکت سرمایه گذاری سرآمد فعالیت می کند. "جهش" یک اینشورتک در پلتفرم دیجیتال است که به مدیریت یکپارچه فروش بیمه کمک می کند. فرایند جذب و آموزش نماینده، صدور بیمه نامه، ارزیابی ریسک، کاربرد مکانیزم های انگیزشی، وصول حق بیمه، محاسبه و پرداخت کارمزد بیمه نامه در لحظه، ارسال بیمه نامه و ضمایم آن، فرآیند استعلام بیمه نامه و ارایه گزارشات مورد نیاز از جمله امکانات این اپلیکیشن است.

1397/9/13 روابط عمومی بیمه سامان، برتر شد

روابط عمومی بیمه سامان، برتر شد

روابط عمومی بیمه سامان، برتر شد

تاریخ انتشار :1397/09/13


روابط عمومی شرکت بیمه سامان موفق شد عنوان روابط عمومی برتر را در میان روابط عمومی های صنعت بیمه از آن خود کند.

در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه که همزمان با مراسم پایانی بیست و پنجمین همایش بیمه و توسعه در برج میلاد برگزار شد، روابط عمومی شرکت بیمه سامان به دلیل اقداماتش در حوزه روابط عمومی الکترونیک طی یک سال گذشته توانست این عنوان را کسب کند.

گواهینامه کسب این عنوان در حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، رئیس پژوهشکده بیمه، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی و جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه به مریم زمردیان مدیر روابط عمومی شرکت بیمه سامان اعطا شد.

1397/9/29 روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این گونه برتر شد

روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این گونه برتر شد

تاریخ انتشار : 1397/09/29

روابط عمومی شرکت بیمه سامان پس از یک سال فعالیت مستمر، هدفمند و برنامه ریزی شده توانست عنوان «روابط عمومی برتر» در بخش روابط عمومی الکترونیک را در ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، داوران این جشنواره پس از بررسی شاخص هایی همچون ایجاد و مدیریت پایگاه خبری و وب سایت، تولید مولتی مدیا، تولید برنامه های کاربردی و پیام رسان های موبایلی، حضور فعال در رسانه ها و شبکه های اجتماعی این عنوان را به روابط عمومی شرکت بیمه سامان دادند.
ساختار سایت، شاخص هاي گرافيكي شامل نوآوري، رنگ ها ، نمادها و شاخص هاي محتوایي شامل به روزرساني، معرفي سازمان و زیرمجموعه ها، بانك هاي اطلاعات و اخبار، شاخص هاي تكنولوژیكي شامل تالار گفت و گو، نظرسنجي و لينك ها و نیز فعاليت هاي روابط عمومي در زمينه رسانه ها و شبكه هاي اجتماعي در این بخش مورد ارزیابي قرار گرفته است.
وب سایت شرکت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir  در این ارزیابی مورد توجه هیات داوران جشنواره قرار گرفته است. اکنون SEO این سایت به شکل قابل قبولی درآمده و با استانداردهای بین المللی رقابت می کند.

این گزارش می افزاید : علاوه بر این اپلیکیشن های 724، نوین پی، پیگام، جیرینگ و هشتک بیمه به عنوان همکاران شرکت بیمه سامان در این ارزیابی بیشترین نمرات را کسب کرده اند.
بیمه سامان در 10 پیام رسان و شبکه اجتماعی به صورت مستمر فعالیت دارد و در جهت شفافیت، که از سیاستهای اصلی این شرکت است، اطلاع رسانی، تولید محتوی و  بازنشر مطالب انجام می دهد.
صفحه اینستاگرام بیمه سامان با محتواهای جذاب، اطلاع رسانی دقیقی نسبت به خدمات شرکت دارد. ارزیابی های درون این اپلیکیشن نشان می دهد از لحاظ تعداد تعقیب کنندگان، صفحه اینستاگرام بیمه سامان با فاصله قابل توجهی از سایر نهادهای مشابه در رتبه نخست قرار گرفته است.
همچنین در «آپارات»، کانال «سامان شو» به عنوان کانال رسمی چندرسانه ای گروه بیمه سامان تا کنون ویدئوها ی متنوعی تولید و منتشر کرده که هدف از آن ترویج فرهنگ بیمه، ارتباط نزدیک با همکاران و مردم عزیز کشورمان و در درجه اولی شفافیت عملکرد شرکت بیمه سامان می باشد.
یکی دیگر از محورهای فعالیت روابط عمومی شرکت بیمه سامان که مورد توجه داوران ششمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور قرار گرفت، بخش پوشش خبری مستمر و بازنشر اخبار در بستر رسانه های آنلاین بود.


شرکت بیمه سامان به عنوان یک شرکت سهامی عام در راستای شفافیت و نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی، اطلاع سانی و ارتباط نزدیک با مخاطبان خود طی این مدت در چندین نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه درون شرکت و همچنین در سمینارها و نمایشگاه های تخصصی به سوالات مخاطبین خود پاسخگو بوده و رسانه های کشور را از فعالیتهای شرکت مطلع نموده است.

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره ۱۲۳
کدپستی: ۱۵۱۳۸۱۳۱۱۸
تلفن مرکز ارتباط با سامان: ۸۹۴۳-۰۲۱
نمابر: ۸۸۷۰۰۲۰۴


واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات
ایمیل: complain[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

text