امداد رسانی به مسافران خروجی با بیمه مسافرتی سامان

مدیر بازاریابی و برند شرکت بیمه سامان از پرداخت 35 مورد خسارت بالای 1000 یورو در سال 2012 به مسافرين خارج از کشور خبرداد.

سروش مساواتی در این رابطه توضیح داد: بهره‌مندی از بیمه‌ مسافرتی سامان موجب شد تا بیمه‌گذاران این شرکت بدون پرداخت هیچ هزینه‌‌ای در کشورهای خارجی و با توجه به موارد تحت پوشش اين بیمه نامه، تحت درمان قرارگیرند. بر اساس اين گزارش با توجه به نیاز مسافرین خارجی به کمکهای امدادی و پوششهای بیمه ای در سفرهای زیارتی، تجارتی و تفریحی، بیمه گذاران بیمه سامان پس از بروز بیماری و اقدام جهت معالجه در کشورهای خارجی و نیز ضمن تماس و اعلام حادثه به بیمه سامان توانسته اند بدون پرداخت هيچ هزينه ای در کشور های مقصد تحت درمان قرار گيرند و پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شوند. این هزینه ها که بالغ بر 7 میلیارد ریال در سال 2012 بوده توسط بیمه سامان پرداخت شده است.

وی افزود: بیمه سامان در راستای وظایف اجتماعی خود مبنی بر خلاقیت و تمايز در ارائه خدمات بیمه ای به هموطنان گرامی و با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در کلیه نقاط جهان، با راه اندازی باجه فروش بیمه مسافرتی در شعبه بانک سامان فرودگاه امام خمینی (ره) این امکان را برای آن دسته از  هموطنانی که قبل از سفر بیمه مسافرتی خود را تهيه ننموده اند، فراهم آورده تا نسبت به خرید بیمه نامه مسافرتی در زمان خروج از این ترمینال اقدام نمایند. در این راستا مسافرین گرامی که نتوانسته اند بیمه مسافرتی خود را از نمایندگان، شعب و یا آژانسهای مسافرتی معتبر تهیه نمایند،می توانند با مراجعه به بانک سامان واقع در سالن ورودی فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) اقدام به خرید این بیمه نامه نمایند.

بیمه مسافرتی سامان هزينه های درمانی، فوريت های پزشکی ودندانپزشکی، هزينه های ناشی از تاخير در حرکت هواپيماها و گم شدن چمدان ها را پوشش می دهد و همچنين در زمان مفقود شدن بار يا سرقت مدارک و یا درصورت نياز به مشاوره حقوقی به مسافران ايرانی امداد رسانی می نمايد.

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره 123
کدپستی: 1513813119
تلفن : 8943
نمابر: 88700204


واحد بازرسی و نظارت:
ایمیل: complaint[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

iconbox-facebook icon-rss icon-linkedIn icon-linkedIn Instagram

text