اخبار داخلی بیمه سامان   RSS

ردیف تاریخ تصویر موضوع ادامه
1 1397/9/12 13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

بیمه سامان در روز بیمه، پروژه تحول آفرین خود در زیرساخت عملیات بیمه گری را رونمایی خواهد کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت با همکاری گروهی از متخصصین داخلی به منظور رفع برخی مسائل و توسعه استارتاپها در راستای ارائه طرح ها و ایده های آنها، زیرساختی را طراحی کرده که می تواند تحولی شگرفی در صنعت بیمه باشد.

بیمه سامان با ایجاد زیست بوم insurance as a service در نظر دارد،  فضای دیجیتالی جدیدی ایجاد نموده تا گروه های مختلف بتوانند در این فضا، سرویس های بیمه ای را به مردم ارائه کنند و محدود به یک شرکت نباشند. یکی از کاربردهای این زیرساخت، امکان ایجاد پلتفرمی برای جذب و مدیریت انبوه نمایندگان و بازاریابان است تا از این طریق نمایندگان، بازاریاب ها را مدیریت نموده و فروش را هدایت کنند. در همین راستا، اپلیکیشن «جهش» که بستری برای ارائه خدمات به نمایندگان فروش بیمه است، در حضور فعالان صنعت بیمه برای نخستین بار توسط شرکت بیمه سامان به نمایش در خواهد آمد. همچنین اپلیکیشن صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل از دیگر نوآوری های این شرکت بوده که همزمان با بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه رونمائی خواهد شد.

گفتنی است، بیمه سامان به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، همواره حامی استارت آپ ها و  اندیشه های نو بوده و با همکاری آنها توانسته است گام های موثری در توسعه نرم افزار ها و طراحی و پیاده سازی مدل های بیمه ای دیجیتال داشته باشد.

2 1397/9/3 عرضه بیمه مسافرتی سامان مطمئن‌ترین همراه برای مسافرین خارج از کشور

عرضه بیمه مسافرتی سامان مطمئن‌ترین همراه برای مسافرین خارج از کشور

رئیس شعبه گردشگری بیمه سامان با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه به دارندگان بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور، گفت: بیمه مسافرتی سامان از 10 سال پیش تا کنون با خدماتی چون فروش آنلاین و پرداخت خسارت در مقصد، در ارائه خدمات بیمه مسافرتی پیشرو بوده و هست.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، فاطمه يگانه پور افزود: شرکت بیمه سامان با هدف تقویت اعتماد و آگاهی عمومی و در راستای مشتری مداری در ارائه خدمات بیمه ای، بیمه مسافرتی را منطبق با نیاز گردشگران طراحی کرده و در همین راستا با بيش از 55 هزار مرکز کمک رسان درمانی در تمام نقاط جهان همکاری می کند.
رئیس شعبه گردشگری بیمه سامان وظیفه اصلی این شرکت را تأمین اطمینان و آرامش برای جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: رسالت بزرگ بیمه سامان از ابتدای فروش این بیمه نامه تا کنون، تلاش برای ایجاد و بالا بردن فرهنگ استفاده از بیمه مسافرتی به مسافران عازم به خارج از کشور حتی برای مقاصدی که تهیه این بیمه نامه برای آنها اجباری نیست بوده تا همه مسافران با آگاهی از نوع خدمات آنلاین این بیمه نامه نسبت به تهيه آن اقدام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

بیمه مسافرتی سامان

يگانه پور ادامه داد: با برخورداری از بیمه مسافرتی سامان، نه تنها هزینه های تحمیل شده به مسافر به علت بیماری و حوادث تحت پوشش قرار می گیرد، این هزینه ها توسط بیمه سامان به صورت مستقیم و در خارج از کشور به پزشک، بیمارستان و یا مرکز خدماتی پرداخت می شود.
به گفته او با این روش، مسافران هرگز نگرانی مصرف ارز همراه خود بابت هزینه های درمانی را نخواهند داشت.
وی تصريح کرد: مسافران می توانند اعتبار بیمه نامه خود را با مراجعه به وب سايت رسمی بیمه سامان به نشانی www.si24.ir کنترل کرده و پس از وارد کردن شماره بیمه نامه و شماره پاسپورت، از اعتبار آن مطمئن شوند.
رئیس شعبه گردشگری بیمه سامان خدمت رسانی 24 ساعته به بیمه گذاران را یکی از مزیت های مهم بیمه مسافرتی سامان اعلام کرد و گفت: پشتیبانی اپراتور فارسی زبان و پرداخت هزینه های خسارت به صورت مستقیم از طریق مراکز خدماتی و درمانی در سراسر جهان از دیگر مزایای رقابتی این بیمه نامه است.

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره ۱۲۳
کدپستی: ۱۵۱۳۸۱۳۱۱۸
تلفن مرکز ارتباط با سامان: ۸۹۴۳-۰۲۱
نمابر: ۸۸۷۰۰۲۰۴


واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات
ایمیل: complain[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

text