دريافت خسارت بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی

بیمه گذاران گرامی که از بیمه مسافرتی سامان استفاده می نمایید،  در صورت بروز حادثه و یا اتفاقات غیر منتظره میبایست در ابتدا با شماره های شرکت کمک رسان Mideast  تماس بگیرید و این شرکت هماهنگی های لازم را جهت پرداخت خسارت های شما درکشور مقصدتان انجام میدهد.

مدارک لازم براي دريافت خسارت بیمه مسافرتی

1- اصل بیمه نامه
2- کپی گذرنامه ( صفحات اول ، ویزا،  مهر خروج و ورود )
3- اصل صورتحساب های پرداخت شده
4- گزارش مرتبط با هزینه (گواهی فوت، کپی شناسنامه، گواهی پزشکی بیمارستان و یا مرکز درمانی )
5- نامه یا گزارش شرکت هواپیمایی درخسارت تاخیر چمدان یا تاخیر پرواز

شایان ذکر ست تلفن های 24 ساعته پاسخگوئی و امداد رسانی بیمه نامه مسافرتی سامان به شرح زیر می باشند

مرکز تماس لبنان ( پاسخگوئی فارسی/انگلیسی ) : 548356-4-961+

ایمیل کارشناسان کمک رسان : saman@mideast-assistance.com

تماس با سامان

آدرس: تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء)، شماره ۱۲۳
کدپستی: ۱۵۱۳۸۱۳۱۱۸
تلفن مرکز ارتباط با سامان: ۸۹۴۳-۰۲۱
نمابر: ۸۸۷۰۰۲۰۴


واحد رسیدگی به شکایات و انتقادات
ایمیل: complain[at]samaninsurance[dot]ir

بیمه سامان را دنبال کنید

text