چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۱۸ ۲۲۰۰
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
پرداخت 11 میلیاردتومان خسارت توسط بیمه سامان

پرداخت 11 میلیاردتومان خسارت توسط بیمه سامان

بیمه سامان درسال 1392، 111 میلیارد ریال خسارت بابت بیمه نامه های مسئولیت در سراسر کشور پرداخت نموده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان ،علی صرفی مدیر بیمه های مسئولیت این شرکت با اعلام این مطلب گفت : در سال92 بابت حوادث دررشته های بیمه مسئولیت پیراپزشکان،حرفه ای پزشکان، عمرانی ، ساختمانی ، مسئولیت مدنی 111 میلیارد و 905 میلیون و 343 هزارریال شامل دیه فوت و نقض عضو ،هزینه های پزشکی و خسارت مالی به ذینفعان و زیان دیدگان پرداخت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته  1174  فقره پرونده مرتبط با بیمه مسئولیت صنعتی - بازرگانی در این شرکت تشکیل و به آن ها رسیدگی شده است، افزود : این شرکت در مجموع بابت خسارات بیمه مسئولیت ساختمانی بیش از 40 میلیارد ریال و برای پوشش بیمه مسولیت عمرانی بیش از 14 میلیارد ریال در سال 92 به زیان دیدگان غرامت پرداخت کرده است. ‌این درحالی است که پرداخت خسارت نسبت به سال 91 ، 85 درصد افزایش یافته است.

این گزارش می افزاید، بیمه سامان به عنوان نهاد حمایتی و در کنار پایبندی در ارائه تعهدات بیمه ای خود، خدمت رسانی به مردم ، صنعت بیمه و تعامل بیشتر با بیمه گذاران و ذینفعان را وظیفه خود دانسته و همواره سعی می نماید اهداف و برنامه شرکت را با توجه به رسالت تعیین شده از سوی بیمه مرکزی ج .ا.ا  همسو و هم راستا نماید.

 

آدرس کوتاه شده: