جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۷ ۴۱۱۸
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
با اپلیکیشن «724»، ساده و سریع موبایلتان را بیمه کنید

با اپلیکیشن «724»، ساده و سریع موبایلتان را بیمه کنید

با اپلیکیشن «724»، ساده و سریع موبایلتان را بیمه کنید

شرکت بیمه سامان به منظور پوشش خسارت های احتمالی وارده به تجهیزات الکترونیک از جمله موبایل و تبلت، بیمه لوازم الکترونیک را راه اندازی و روش فروش آن را به ساده ترین شکل ممکن طراحی کرده است.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، «گارانتی» به طور سنتی روشی مطمئن برای جبران خسارت های احتمالی وارده به این دستگاه هاست، اما به تازگی عرضه «گارانتی» در بازار موبایل بسیار کم شده و یا فهرستی بلند بالا از خساراتی که تحت پوشش نیست به آن پیوست شده است.

بیمه موبایل سامان
شرکت بیمه سامان در چنین شرایطی، خرید بیمه تجهیزات الکترونیک را به عنوان راهی مطمئن برای جبران خسارت ها برای مشتریان در نظر گرفته است. این بیمه نامه ریسک هایی مانند سرقت، شکست و ضربه فیزیکی، آب خوردگی و نفوذ مایعات، نوسان ولتاژ برق، آتش سوزی، سیل، زلزله و طوفان را پوشش می دهد.
این گزارش می افزاید، خرید این بیمه نامه از اپلیکیشن «724» امکان پذیر است، به طوری که پس از دانلود این اپلیکیشن و ورود به بخش بیمه لوازم الکترونیک، می توان در کمتر از یک دقیقه، این بیمه نامه را به صورت آنلاین خریداری کرد.
خرید بیمه نامه از طریق این اپلیکیشن، طی هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر است و برای دریافت بیمه نامه نیز نیازی به مراجعه حضوری نیست.
علاوه بر موبایل و تبلت، انواع لپ تاپ، کنسول بازی، ساعت هوشمند و رایانه نیز می توانند تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرند.
اپلیکیشن «724» مبتنی بر سیستم های عامل اندروید و ios محصولی از شرکت پرداخت الکترونیک سامان است که در سال 1389 ارائه شده و نسخه به روزرسانی شده آن از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پرداخت در ایران است.

آدرس کوتاه شده: