دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷ ۱۵۱۲
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

13 آذر ، رونمایی از پروژه تحول آفرین بیمه سامان در روز ملی بیمه

بیمه سامان در روز بیمه، پروژه تحول آفرین خود در زیرساخت عملیات بیمه گری را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت با همکاری گروهی از متخصصین داخلی به منظور رفع برخی مسائل و توسعه استارتاپها در راستای ارائه طرح ها و ایده های آنها، زیرساختی را طراحی کرده که می تواند تحولی شگرفی در صنعت بیمه باشد.

بیمه سامان با ایجاد زیست بوم insurance as a service در نظر دارد، فضای دیجیتالی جدیدی ایجاد نموده تا گروه های مختلف بتوانند در این فضا، سرویس های بیمه ای را به مردم ارائه کنند و محدود به یک شرکت نباشند. یکی از کاربردهای این زیرساخت، امکان ایجاد پلتفرمی برای جذب و مدیریت انبوه نمایندگان و بازاریابان است تا از این طریق نمایندگان، بازاریاب ها را مدیریت نموده و فروش را هدایت کنند. در همین راستا، اپلیکیشن «جهش» که بستری برای ارائه خدمات به نمایندگان فروش بیمه است، در حضور فعالان صنعت بیمه برای نخستین بار توسط شرکت بیمه سامان به نمایش در خواهد آمد. همچنین اپلیکیشن صدور آنلاین بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل از دیگر نوآوری های این شرکت بوده که همزمان با بیست و پنجمین همایش ملی بیمه و توسعه رونمائی خواهد شد.

گفتنی است، بیمه سامان به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه نوآوری فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، همواره حامی استارت آپ ها و اندیشه های نو بوده و با همکاری آنها توانسته است گام های موثری در توسعه نرم افزار ها و طراحی و پیاده سازی مدل های بیمه ای دیجیتال داشته باشد.

آدرس کوتاه شده: