شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۱۶:۴۵ ۱۸۸۰
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
خدمات گروه مالی سامان برای فعالان صنعت شیرینی و شکلات

خدمات گروه مالی سامان برای فعالان صنعت شیرینی و شکلات

خدمات گروه مالی سامان برای فعالان صنعت شیرینی و شکلات

گروه مالی سامان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران به معرفی خدمات مالی متنوع خود به فعالان این عرصه می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، مدیران و کارشناسان گروه مالی سامان در حوزه‌های بانکداری شرکتی، بانکداری بین‌الملل، بانکداری خرد و صنفی، خدمات و پوشش های جدید بیمه ای و خدمات پرداخت با حضور در غرفه‌ اختصاصی این بانک پذیرای بازدیدکنندگان و پاسخگوی مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و سایر علاقه‌مندان خواهند بود.

بر اساس این گزارش، گروه مالی سامان طی سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به صنایع غذایی و دارویی کشور داشته و خدمات مالی گسترده‌ای در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی برای فعالان این عرصه طراحی و اجرا کرده است. ازاین‌رو، بانک سامان به انتخاب اول شرکت‌های فعال صنایع غذایی کشور تبدیل شده است.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران از تا 22 لغایت 25 شهریور 1398 از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره‌های بانکی و بیمه‌ای می‌توانند به غرفه بانک سامان در محل سالن خلیج‌فارس، غرفه شماره 4 مراجعه کنند.

آدرس کوتاه شده: