شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۵۰ ۲۱۷۹
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
بیمه سامان مامور به صدا درآوردن «زنگ بیمه» در مدارس استان البرز شد

بیمه سامان مامور به صدا درآوردن «زنگ بیمه» در مدارس استان البرز شد

بیمه سامان مامور به صدا درآوردن «زنگ بیمه» در مدارس استان البرز شد

بیمه سامان «زنگ بیمه» را از 19 آبان (امروز) در مدارس استان البرز به صدا در آورد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، پروژه زنگ بیمه در مدارس همزمان در تهران و استان های سراسر کشور به منظور توسعه فرهنگ بیمه و آشنایی دانش آموزان با خدمات بیمه ای و از همه مهم تر انتقال بیمه به خانواده های ایرانی به صورت پروژه ای مشترک میان شرکت های بیمه کلید خورده است.

در مراسم امروز که با حضور احمد رضا ضرابیه مدیرعامل بیمه سامان و سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در یکی از مدارس این استان برگزار شد به تاثیرآموزش های بیمه ای از سنین کودکی برای توجه به کارکردهای این مفهوم در ارتقا کیفیت زندگی نسل های بعدی تاکید شد. بر این اساس «حضور در مدارس برای انتقال مفاهیم بیمه ای به کودکان» به عنوان مهم ترین برنامه این طرح است که در تهران توسط بیمه مرکزی و در استانها توسط شرکت های بیمه ای اجرایی خواهد شد.

در این میان بیمه سامان ماموریت داشت که زنگ بیمه را در 19 آبان ماه امسال در استان البرز به صدا درآورد. چندی پیش بود که با حضور کارشناسان معرفی شده از سوی شرکت‌های بیمه ای در بیمه مرکزی، موارد قابل انتقال به دانش آموزان در قالب پروژه زنگ بیمه در مدارس تبیین شد. بنابراین پروژه «زنگ بیمه» که با همراهی بیمه سامان به عنوان یکی از اعضای خانواده ی بزرگ صنعت بیمه اجرایی خواهد شد، می رود تا نسل‌های آینده‌ساز کشور را با مقوله مهم بیمه در زندگی آشنا کند. مسلما اجرای برنامه های آموزشی برای نسل دانش آموزان ابتدایی برنامه ای کوتاه مدت نیست اما به عنوان یکی از نقاط استراتژیک سرمایه گذاری می تواند ضریب نفوذ بیمه را در کشور ارتقا دهد.

ارایه نمایش بیمه ای، اهدا کتاب به دانش آموزان و برگزاری مسابقه بیمه ای به عنوان مهم ترین فعالیت های این برنامه است و کارشناسان بیمه ای با زبان ساده و کودکانه، مفاهیم بیمه ای را برای دانش آموزان تبیین خواهند کرد. در این طرح مدارس ابتدایی هدف گذاری شده اند و به مرور مدارس با مفاهیم بیمه آشنا می شوند. گفتنی است بیش از ۸۰ نفر از کارشناسان بیمه ای از شرکت های مختلف به بیمه مرکزی برای اجرای این طرح کمک خواهند کرد.

آدرس کوتاه شده: