چهارشنبه, 05 مرداد,1401 ۰۹:۳۸ 1236
چچ

تسهيل در فرآيند صدور ، فروش و ارائه مشاوره در بستر آنلاين از اهداف بيمه سامان در رشته آتش سوزي است

مدير بيمه هاي آتش سوزي شركت بيمه سامان، فروش بيمه نامه هاي خرد مسكوني و غيرصنعتي را استراتژي مهم شركت متبوع خود عنوان كرد كه تمامي برنامه ريزي ها و اقداماتي مانند تسهيل در فرآيند صدور، فروش آنلاين بيمه نامه، ، تسهيل در نحوه وصول حق بيمه و ارائه مشاوره در

"فريبا نقي‌پور"، با تاكيد براهميت بيمه هاي آتش سوزي گفت: اين بيمه نامه بدليل عدم فرهنگ سازي مناسب جايگاه واقعي خود را در جامعه به دست نياورده است و به همين دليل سهم آن در صنعت بيمه حدود 4 درصد است و اميداست كه درراستاي كاهش ريسك، حفظ سرمايه هاي ملي و ايجاد امنيت در جامعه تدبيري انديشيده شود تا اين رشته بيمه اي به جايگاه اصلي خود در جامعه برسد. وي، سهم رشته بيمه آتش سوزي در سبد پرتفوي شركت بيمه سامان را حدود چهار درصد اعلام كرد و افزود: عملكرد بيمه سامان در رشته بيمه آتش سوزي به گونه اي بود كه در سال 1400 نسبت به سال 99 از نظر تعدادي 64 درصد و از نظر ريالي هم 43 درصد رشد داشت. مدير بيمه هاي آتش سوزي شركت بيمه سامان اظهارداشت كه تمركز شركت متبوع وي بر فروش بيمه نامه هاي خرد است و از اين نظر نسبت به سال گذشته 327 درصد رشد در تعداد و 140 درصد رشد از نظر ريالي در بيمه نامه هاي مسكوني كسب كرده است. نقي‌پور اذعان داشت كه ارائه مشاوره هاي تخصصي در هنگام خريد، ارزيابي دقيق ريسك، ارائه توصيه هاي ايمني به ‌منظور پيشگيري از بروز خسارت‌هاي احتمالي وحفظ اموال بيمه گذاران و سرمايه هاي ملي در شركت بيمه سامان منتج به ارائه يك بيمه نامه باكيفيت و مناسب نياز مشتريان شده است. وي، پرداخت سريع و به‌هنگام خسارت با جلب رضايت زيان‌ديدگان را از اولويت هاي اصلي مديريت بيمه هاي آتش سوزي شركت بيمه سامان عنوان كرد. مدير بيمه هاي آتش سوزي شركت بيمه سامان ارائه تخفيف ويژه به مشتريان وفادار از جمله دارندگان بيمه نامه عمر سامان، همراهي بيمه گذاران در طول مدت بيمه نامه با اقدام هايي از قبيل بازديد هاي ادواري برگزاري جلسات كارشناسي، اطلاع رساني بصورت پيامكي يا نامه نگاري جهت يادآوري زمان تمديد بيمه نامه و دريافت حق بيمه بصورت اقساط را وجه تمايز خدمات شركت بيمه سامان در رشته بيمه آتش سوزي دانست. نقي‌پور، افزود:همچنين ارايه مشاوره هاي لازم در خصوص بروز رساني سرمايه ها، توصيه هاي ايمني با توجه به تغييرات ايجاد شده در محل مورد بيمه، معرفي محصولات جديد متناسب با نياز بيمه گذاران، پاسخگويي كارشناسان اين مديريت، حضور به موقع در صحنه حادثه و انجام درخواست هاي بيمه گذاران در اسرع وقت وجه تمايز خدمات اين شركت براي ايجاد جذابيت اين محصول است. وي، تاكيد كرد: شركت بيمه سامان براي بهبود خدمات رساني با اعتماد به شبكه فروش و اعطاي مجوزهاي لازم به آنها اقدام به آموزش و توانمند سازي نمايندگان و همكاران شعب سراسر كشور درارائه مشاوره مي كند ضمن آنكه بازديد اوليه و تسهيل در صدور بيمه نامه براي رضايت مندي مشتريان، تعامل با انجمن صنفي نمايندگان و دريافت انتقادات و پيشنهادات و بررسي دقيق آنها براي بهبود خدمت رساني از ديگر اقدامات بيمه سامان است. نقي‌پور بيان كرد: استراتژي شركت بيمه سامان در بيمه آتش سوزي در درجه اول فروش بيمه نامه هاي خرد (مسكوني و غيرصنعتي) است وتمامي برنامه ريزي ها و اقدامات اين مديريت نظير تسهيل در فرآيند صدور، فروش آنلاين بيمه نامه، تسهيل در نحوه وصول حق بيمه و ارائه مشاوره در بستر آنلاين بر اين پايه شكل گرفته است. مدير بيمه هاي آتش سوزي شركت بيمه سامان عنوان كرد: در حال حاضر بيمه گذاران با مراجعه به تارنماي شركت به آدرس پورتال بيمه سامان www.si24.ir ، خريد اينترنتي بيمه آتش سوزي سامان مي‌‎توانند محصولات متنوع بيمه هاي آتش سوزي را با جزئيات دقيق مشاهده و بررسي كرده و متناسب با نياز خود خريداري كنند.