یکشنبه, 17 آذر,1398 ۰۹:۳۸ 2
چچ

عرضه بيمه مسافرتي سامان مطمئن‌ترين همراه براي مسافرين خارج از كشور

عرضه بيمه مسافرتي سامان مطمئن‌ترين همراه براي مسافرين خارج از كشور

رئيس شعبه گردشگري بيمه سامان با اشاره به خدمت رساني بي وقفه به دارندگان بيمه نامه مسافرتي خارج از كشور، گفت: بيمه مسافرتي سامان از 10 سال پيش تا كنون با خدماتي چون فروش آنلاين و پرداخت خسارت در مقصد، در ارائه خدمات بيمه مسافرتي پيشرو بوده و هست. به گزارش روابط عمومي بيمه سامان، فاطمه يگانه پور افزود: شركت بيمه سامان با هدف تقويت اعتماد و آگاهي عمومي و در راستاي مشتري مداري در ارائه خدمات بيمه اي، بيمه مسافرتي را منطبق با نياز گردشگران طراحي كرده و در همين راستا با بيش از 55 هزار مركز كمك رسان درماني در تمام نقاط جهان همكاري مي كند. رئيس شعبه گردشگري بيمه سامان وظيفه اصلي اين شركت را تأمين اطمينان و آرامش براي جامعه عنوان و خاطرنشان كرد: رسالت بزرگ بيمه سامان از ابتداي فروش اين بيمه نامه تا كنون، تلاش براي ايجاد و بالا بردن فرهنگ استفاده از بيمه مسافرتي به مسافران عازم به خارج از كشور حتي براي مقاصدي كه تهيه اين بيمه نامه براي آنها اجباري نيست بوده تا همه مسافران با آگاهي از نوع خدمات آنلاين اين بيمه نامه نسبت به تهيه آن اقدام كرده و از مزاياي آن بهره مند شوند. يگانه پور ادامه داد: با برخورداري از بيمه مسافرتي سامان، نه تنها هزينه هاي تحميل شده به مسافر به علت بيماري و حوادث تحت پوشش قرار مي گيرد، اين هزينه ها توسط بيمه سامان به صورت مستقيم و در خارج از كشور به پزشك، بيمارستان و يا مركز خدماتي پرداخت مي شود. به گفته او با اين روش، مسافران هرگز نگراني مصرف ارز همراه خود بابت هزينه هاي درماني را نخواهند داشت. وي تصريح كرد: مسافران مي توانند اعتبار بيمه نامه خود را با مراجعه به وب سايت رسمي بيمه سامان به نشاني www.si24.ir كنترل كرده و پس از وارد كردن شماره بيمه نامه و شماره پاسپورت، از اعتبار آن مطمئن شوند. رئيس شعبه گردشگري بيمه سامان خدمت رساني 24 ساعته به بيمه گذاران را يكي از مزيت هاي مهم بيمه مسافرتي سامان اعلام كرد و گفت: پشتيباني اپراتور فارسي زبان و پرداخت هزينه هاي خسارت به صورت مستقيم از طريق مراكز خدماتي و درماني در سراسر جهان از ديگر مزاياي رقابتي اين بيمه نامه است.