پنجشنبه, 31 خرداد,1403 ۰۹:۳۸ 5
چچ

خدمت رساني و جلب رضايت بيمه گزاران از ماموريت هاي اصلي شبكه فروش است

مديرعامل شركت بيمه سامان با بيان اين كه عمده فروش شركت هاي بيمه از طريق نمايندگان و كارگزاران انجام مي شود، گفت: خدمت رساني و جلب رضايت بيمه گزاران در راستاي اهداف سازمان و از ماموريت هاي اصلي شبكه فروش است.

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، احمدرضا ضرابيه درديدارروساي شعب سراسر كشوربا تاكيد بر لزوم افزايش سهم خرده فروشي به ويژه دررشته هاي عمر، موبايل، درمان خانواده و آتش سوزي، افزود: بخشنامه هاي استراتژيك سازماني، نقشه راه همه اركان سازمان به ويژه شبكه فروش است. عبدالرسول عطايي معاون اجرايي شركت بيمه سامان نيز در اين ديدار ضمن تشريح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شركت، گفت: افزايش فروش و بهبود خدمات رساني به مشتريان از مسير ارائه خدمات ديجيتال و توسعه حضور در بازارهاي بين المللي مي گذرد. درادامه اين نشست كه با حضور مديرعامل و جمعي از مديران ارشد شركت بيمه سامان برگزارشد ، مشكلات و مسايل مربوط به شعب مورد بحث و بررسي قرار گرفت.