دوشنبه, 08 خرداد,1402 ۰۹:۳۸ 4
چچ

نقش شبكه فروش در افزايش ضريب نفوذ بيمه در كشور كليدي است

مدير عامل شركت بيمه سامان، معتقداست كه صنعت بيمه با تكيه بر توان بالاي نمايندگان در حوزه بيمه هاي زندگي و ساير محصولات بيمه اي مي تواند به رشد ضريب نفوذ بيمه در كشور كمك كند تا سهم خوبي در رشد اقتصاد كشور هم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، "احمدرضا ضرابيه"، در گردهمايي بزرگ سال 1402 شبكه فروش شركت بيمه سامان،دربستر رشد بودن براي كسب و كارهاي خرد را يكي از رسالت هاي اصلي اين شركت برشمرد و گفت: شركت بيمه سامان از ابتدا يك بستر و سامانه بهره برداري و توسعه براي كسب و كارهاي مختلف بوده تا به اين واسطه،درآمدزايي و اشتغال اين كسب و كارها اعتلا يابند. وي، با بيان اينكه شركت بيمه سامان ابزارهاي مختلف فناوري و بازارهاي جديدي در اختيار دارد، افزود: در 18 سال گذشته كسب و كارهاي مختلفي در بيمه سامان شكل گرفت كه توانستند علاوه بر ايجاد درآمد زايي خدمات بيمه را در اقصي نقاط كشور به مردم ارائه دهند. مديرعامل شركت بيمه سامان، اتكا به شبكه فروش را ازجمله مواردي دانست كه موجب امنيت خاطر شركت بيمه سامان شده تا به خوبي و با قدرت و استمرار در مسير رشد حركت كند. وي، اذعان داشت كه هيات مديره اين شركت معتقدند سرمايه گذاري ها بايد در جهت توسعه كسب و كار نمايندگي هاي بيمه سامان باشد و به همين دليل، يكي از راهبردهاي اصلي اين شركت، استفاده از ابزارهاي فناوري براي توانمند سازي شبكه فروش نمايندگان خود است. ضرابيه، به نقش كليدي شبكه فروش در افزايش ضريب نفوذ بيمه در كشور اشاره كرد و گفت: صنعت بيمه با تكيه بر توان نمايندگان در حوزه بيمه هاي زندگي و ساير محصولاتي كه قابل ارائه به خانواده هاي ايراني است مي تواند به رشد ضريب نفوذ بيمه در كشور كمك كند تا سهم خوبي در رشد اقتصاد كشور هم داشته باشد. مديرعامل شركت بيمه سامان، راهبرد بعدي شركت متبوع خود را توسعه برون مرزي دانست و توضيح داد: در ادامه بهره گيري از سازمان فروش و شبكه فروش براي رشد اقتصاد مي توان صادرات خدمات به ساير كشورها و مبتني بر توان و تخصص شبكه فروش را دنبال كرد. ضرابيه، افزود: اكنون شركت بيمه سامان ازيافته هاي خود بايد استفاده كند و با عبور از مرزهاي كشور در ساير حوزه هاي بين الملل درآمدزايي ايجاد كند كه اين مهم با كمك شبكه فروش پرتوان و پر تحرك صورت خواهد گرفت.