دوشنبه, 19 دی,1401 ۰۹:۳۸ 4
چچ

«هميار بيمه گذار سامان» شيوه پرداخت خسارت را متحول كرد

مدير بيمه هاي اتومبيل شركت بيمه سامان اعلام كرد كه اين شركت در راستاي شفافيت و افزايش سرعت در پاسخگويي، نسخه موبايلي «هميار بيمه گذار سامان» را در دسترس بيمه گذاران خود قرار داده است

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، محمد اباذريان با بيان اين كه تحول ديجيتال در شرايط فعلي به بخش جدايي ناپذير زندگي افراد جامعه تبديل شده است، افزود: در همين راستا شركت بيمه سامان همگام با توسعه و تحولات حاكم بر صنعت بيمه و براي تسهيل گري در ارائه خدمات به مشتريان، اپليكيشن «هميار بيمه گذار سامان» را طراحي و راه اندازي كرد. وي افزود: درحال حاضر بيمه گذاران شركت بيمه سامان مي توانند براي ارزيابي خسارت هاي مالي بيمه نامه هاي اتومبيل خود تا سقف 20 ميليون تومان از طريق اپليكيشن «هميار بيمه گذار سامان» اقدام كنند. مدير بيمه هاي اتومبيل شركت بيمه سامان با اشاره به اين كه اپليكيشن «هميار بيمه گذار سامان» اين امكان را در اختيار مشتريان قرار مي دهد تا بدون نياز به اعزام كارشناس ارزياب خسارت يا مراجعه به مراكز خسارت، به صورت برخط و در كوتاه ترين زمان ممكن نسبت به اعلام و ثبت پرونده خسارت خود اقدام كنند، افزود: اين اپليكيشن با افزايش سرعت در رسيدگي به پرونده خسارت، ضمن رعايت مقررات و انضباط مالي، بستر ارائه خدمات و پاسخگويي مطلوبي را براي بيمه گذاران فراهم ساخته است. اباذريان اظهار كرد: شركت بيمه سامان تا كنون بيش از سه هزار پرونده خسارت مالي آنلاين بيمه نامه هاي اتومبيل را از طريق اپليكيشن «هميار بيمه گذار سامان» رسيدگي كرده است.