دوشنبه, 19 اردیبهشت,1401 ۰۹:۳۸ 4
چچ

صرفه جويي در وقت مشتريان با بيمه ديجيتال اتومبيل سامان

رئيس اداره نظارت بر خسارت بيمه هاي اتومبيل شركت بيمه سامان اعلام كرد : اپليكيشن «سامانو» ابزاري است كه با استفاده از آن، زيان ديده حادثه اتومبيل مي‌تواند در هر زمان از شبانه روز و بدون نياز به اعزام كارشناس ارزياب يا مراجعه به مراكزخسارت، از راه دور و تنه

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، مجتبي قاسميان افزود : مشتريان شركت بيمه سامان از اين پس مي توانند با صرفه جويي در زمان، عمليات هايي مانند تشكيل پرونده، ارزيابي و دريافت خسارت مالي بيمه ‌نامه‌هاي اتومبيل خود را به صورت آنلاين انجام دهند. قاسميان تصريح كرد: در اين خدمت بيمه سامان با استفاده از اپليكيشن «سامانو»،علاوه بركاهش هزينه هاي غيرضروري مانند اعزام كارشناس به محل حادثه، عدم نياز به پيگيري هاي مكرر و نيز صرفه جويي در زمان، سطح رضايتمندي مشتريان تا حد زيادي افزايش مي يابد. رئيس اداره نظارت بر خسارت بيمه هاي اتومبيل بيمه سامان اظهار كرد : كاربران اين اپليكيشن مي توانند در هر لحظه پس از تشكيل پرونده خسارت، از وضعيت رسيدگي به آن مطلع شده و مراحل رسيدگي خود را دنبال كنند. براساس اين گزارش، درحال حاضر پرداخت خسارت‌هاي مالي تا سقف 20 ميليون تومان با اين وب اپليكيشن امكان پذير بوده و تاكنون بيش از دو هزار پرونده خسارت از اين مسير رسيدگي شده است. بيمه سامان به عنوان شركت بيمه اي پيشرو در ارائه خدمات نوين و مبتني برتحول ديجيتال، همواره درتلاش بوده تا با ارائه طرح هاي نوآورانه، بستري امن و قابل اعتماد را براي خدمات رساني به بيمه گذاران فراهم آورد. مشتريان شركت بيمه سامان مي توانند خدمات مورد نياز بيمه اي خود را از طريق وب اپليكيشن سامانو به نشاني https://pwa.samaninsurance.ir دريافت كنند.