شنبه, 13 شهریور,1400 ۰۹:۳۸ 3
چچ

استراتژي بيمه سامان، همسويي با نيازهاي بازار و مشتريان است

معاون اجرايي شركت بيمه سامان با اشاره به جايگاه مطلوب اين شركت در صنعت بيمه، هم افزايي براي ارتقاي هر چه بيشتر سطح خدمات قابل ارائه به مشتريان را خواستار شد و گفت: استراتژي بيمه سامان، همسويي اهداف و فعاليت ها با نيازهاي بازار و مشتريان است.

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، عبدالرسول عطايي در مراسم معارفه رئيس جديد شعبه مازندران بيمه سامان با بيان اين كه بيمه سامان به منظور توسعه خدمات و فعاليت ها، سرمايه گذاري قابل توجهي در حوزه خدمات ديجيتال و استفاده از ظرفيت فضاي مجازي داشته است، اظهار كرد: خوشبختانه حضور بيمه سامان در بازارهاي برون مرزي تا كنون موفقيت آميز بوده و به زودي دامنه اين فعاليت هاي بيشتر هم خواهد شد. به گفته معاون اجرايي شركت بيمه سامان، اين شركت پس از حضور در عراق، در حال مطالعه براي توسعه فعاليت ها در كشورهاي افغانستان و تركيه نيز هست. در اين مراسم كه با حضور «نويد نظارتي» مدير منطقه يك و «هامرز كريمي» مدير امور پشتيباني شركت بيمه سامان و نيز جمعي از مديران استاني صنعت بيمه برگزار شد، ضمن قدرداني از عملكرد «توكلي نيا» رئيس پيشين اين شعبه، «هادي احمدزاده دارابي» به عنوان رئيس شعبه بيمه سامان در استان مازندران معرفي شد. احمدزاده پيش تر در شركت هاي بيمه كوثر، بيمه نوين و بيمه تجارت نو نيز فعاليت كرده است.