شنبه, 29 شهریور,1399 ۰۹:۳۸ 3
چچ

گشودن چتر بيمه سامان بر سر محموله هاي درون شهري

يكي از بزرگترين سامانه هاي پخش و توزيع هوشمند مرسولات تحت پوشش بيمه مسئوليت حرفه اي شركت بيمه سامان قرار گرفت.

يكي از بزرگترين سامانه هاي پخش و توزيع هوشمند مرسولات تحت پوشش بيمه مسئوليت حرفه اي شركت بيمه سامان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، سامانه «اسپيد» كه كار ارسال بسته هاي پستي درون شهري را بر عهده دارد، طي عقد تفاهم نامه اي با شركت بيمه سامان مسئوليت حرفه اي سفيران خود را در قبال خسارت هاي احتمالي بيمه كرده است. در روزگاري كه خريدهاي آنلاين جاي خريدهاي حضوري را گرفته اند، فعاليت اين سامانه نيز افزايش يافته و به تبع آن ريسك فعاليت در اين حوزه نيز بيشتر شده است، در عين حال شركت بيمه سامان بر اساس اين بيمه نامه تعهد كرده كه هر گونه خسارت وارده به مرسوله ها را از مبدا تا مقصد تحت پوشش قرار دهد. مدير بيمه هاي مسئوليت شركت بيمه سامان درباره اين قرارداد گفت: شركت اسپيد بيش از دو هزار موتورسوار دارد كه روزانه طيف وسيعي از كالا ها را به خريداران تحويل مي دهند، بنابراين احتمال بروز خسارت در اين فرايند وجود دارد. دكتر علي صرفي با بيان اين كه سقف جبران خسارت در اين قرارداد 30 ميليون تومان است، افزود: در حال حاضر اين خدمت فقط در شهر تهران ارائه مي شود و همه مناطق 22 گانه را در بر مي گيرد، ليكن در آينده نزديك تصميم داريم تا اين پوشش را به سراسر كشور گسترده كنيم. به گفته وي، شركت اسپيد تحت پوشش بيمه مسئوليت مدني در قبال ارسال كنندگان محموله هاي پستي است و در زمان بروز خسارت احتمالي، شركت بيمه سامان طبق راي مرجع قضايي، خسارت را جبران خواهد كرد.