[EasyDNNnews:IfExists:Event]
[EasyDNNnews:IfExists:EventRegistration][EasyDNNnews:EventRegistration:RegisterButton][EasyDNNnews:EndIf:EventRegistration] [EasyDNNnews:IfExists:Payment][EasyDNNnews:Price][EasyDNNnews:EndIf:Payment] [EasyDNNnewsLocalizedText:Eventdate]: [EasyDNNnews:EventDate] [EasyDNNnewsLocalizedText:ExportEvent] [EasyDNNnews:IfExists:EventLocation]

[EasyDNNnewsLocalizedText:EventLocation]: [EasyDNNnews:EventLocation]

[EasyDNNnews:EndIf:EventLocation] [EasyDNNnews:IfExists:EventRegistration]
  • [EasyDNNnewsLocalizedText:NumberOfAttendants]: [EasyDNNnews:EventRegistration:NumberOfAttendants]
  • [EasyDNNnewsLocalizedText:MaxNumberOfTickets]: [EasyDNNnews:EventRegistration:MaxNumberOfTickets]
  • [EasyDNNnewsLocalizedText:NotUsedTickets]: [EasyDNNnews:EventRegistration:NotUsedTickets]
  • [EasyDNNnews:IfExists:Payment]
  • [EasyDNNnewsLocalizedText:Price]: [EasyDNNnews:Price]
  • [EasyDNNnews:EndIf:Payment]
[EasyDNNnews:EventRegistration:InfoMessage] [EasyDNNnews:EndIf:EventRegistration] [EasyDNNnews:IfExists:EventSignUp]

[EasyDNNnewsLocalizedText:AreYouGoing]

[EasyDNNnews:SignUpActionBar]
[EasyDNNnews:EndIf:EventSignUp]
[EasyDNNnews:EndIf:Event]
دوشنبه, 24 خرداد,1400 ۰۹:۳۸ 1362
طبقه بندی: [EasyDNNnews:Categories]
چچ

« پلنت » نمونه بارز تحول ديجيتال در صنعت بيمه است

جانشين مديرعامل شركت بيمه سامان در تحول ديجيتال با تاكيد بر اين كه اين شركت از مدتها پيش به دنبال پياده سازي ايده هاي تحول گرايانه در صنعت بوده است، گفت: «پلنت» نمونه بارز اين اقدام بود، به طوري كه اكنون اين مركز به يك جايگاه متعالي در حوزه فعاليت خود رسي

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، دكتر حميد رضا نور علي زاده كه در پانزدهمين رويداد «فيناپ» با موضوع «اينشورتك» حضور داشت با بيان اين كه شركت بيمه سامان همواره به موضوع «نوآوري باز» نگاه جدي داشته است، اظهار كرد: چالش هاي اين بخش مانند محتواي كتاب « مردان مريخي، زنان ونوسي» است و من نام آن را « شركت هاي مريخي، استارت آپ هاي ونوسي» گذاشته ام! وي بر ضرورت درك متقابل و ديدن ارزش در سراسر زنجيره ارزش بيمه تاكيد كرد و گفت افزود: استارت آپ ها و شركت هاي بيمه در عين اين كه به هم نياز دارند، اما بايد به درك متقابلي از مسائل حوزه هاي خود برسند كه اين درك متقابل و شناخت، تنها از طريق گفت و گو ايجاد مي شود. به گفته دكتر نورعلي زاده، استارت آپ ها براي شروع فعاليت به « داده» نياز دارند، در حالي كه شركت هاي بيمه پيش از ارائه هر گونه اطلاعات، از سوابق و كاركرد استارت آپ ها مي پرسند، بنابراين بايد براي توجه به «اهميت» يا « فوريت» كه دغدغه هر كدام از آنهاست، زاويه ديد را تغيير داد. جانشين مديرعامل شركت بيمه سامان در تحول ديجيتال با اشاره به اين كه «برخي افراد فكر مي كنند فقط خودشان خلق ارزش كرده اند، در حالي كه نمي داند ديگران هم در ايجاد پيش زمينه هاي آن دخيل بوده اند»، اظهار كرد: همه بايد حقوق يكديگر را به رسميت بشناسند و در جهت تحقق آن بكوشند. دكتر نورعلي زاده تاكيد كرد كه در چنين شرايطي، استارت آپ بايد فعاليت خود را از ابتدايي ترين وجوه آغاز كرده و در ادامه با يك نگاه چابك و خلق كمينه محصول، فعاليتش را توسعه دهد. به گفته او، «تاب آوري» و «تمركز» از الزامات فعاليت كارآفرينانه و استارت آپي است، بنابراين افرادي كه ريسك پذير نيستند، مشغله فراوان دارند، از نظر رواني در مقابل فراز و فرود تاب آوري ندارند و يا فرصت كافي در اختيارشان نيست، نمي توانند در اين حيطه قرار بگيرند. پانزدهمين رويداد «فيناپ» پنچ شنبه 20خردادماه 1400 در محل شبكه نوآفريني پلنت برگزار شد. در اين رويداد صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بيمه و فناوري‌هاي اين حوزه به بيان عقايد و نظرات خود پرداختند.
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید