یکشنبه, 14 آبان,1402 ۰۹:۳۸ 1992
چچ

برگزاري تور آموزشي با حضور بيش از 700 نفر از اعضاي شبكه فروش شركت بيمه سامان

تور آموزشي شركت بيمه سامان با حضور بيش از 700 نفر از اعضاي شبكه فروش، عبدالرسول عطايي معاون اجرايي مديرعامل، شيما آرا معاون فني بيمه هاي زندگي، غزاله فخارزاده مدير بيمه هاي زندگي، كامران كياني مدير فروش و پويا رسولي مدير بازاريابي شركت در شهرستان نوشهر بر

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، در روز نخست اين رويداد پنج روزه كه جمعي از اساتيد فعال در رشته هاي مديريت رفتار سازماني، منابع انساني، بازاريابي و فروش حضور داشتند، «نيما كيميايي» از اساتيد رشته مديريت كسب و كار با تاكيد بر اين كه رعايت اصول مذاكره، از ابتدايي ترين الزامات و اصول بازاريابي است، گفت: امروزه «مذاكره هيپنوتيزمي» در توسعه كسب و كارها به ويژه در كسب و كار شبكه فروش بيمه بسيار اهميت دارد، به گونه اي كه از آن به عنوان پيشرفته ترين شيوه اثرگذاري بر مشتريان ياد مي كند. محتشمي از ديگر اساتيد حاضر در اين دوره نيز با محوريت «روانشناسي رهبري»، موارد با اهميتي را پيرامون ويژگي رهبران سازمان‌ها و نيز ايجاد محرك هاي رواني و رفتاري بر اعضاي شبكه فروش در راستاي ايجاد انگيزه و تحول در آنها بيان كرد. مجيد جلالي پيشكسوت فوتبال نيز در روز سوم اين گردهمايي، درباره اصول، روش ها و تكنيك هاي مربي گري در فوتبال و شيوه هاي انگيزه دادن به تيم و آناليز بازيكنان به سخنراني پرداخت. در اين گردهمايي، سرپرستان فروش موضوعات اثرگذار مرتبط با نقشه راه و ۱۲ گام در مسير موفقيت در كنار الزامات شبكه سازي و توسعه آن در بيمه سامان را با هم بررسي كردند. در پايان اين گردهمايي، از برترين هاي شبكه فروش شركت بيمه سامان در حوزه فروش بيمه هاي زندگي قدرداني به عمل آمد.
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید