یکشنبه, 17 آذر,1398 ۰۹:۳۸ 405
چچ

كسب و كار سنتي در صنعت بيمه محكوم به نابودي است

كسب و كار سنتي در صنعت بيمه محكوم به نابودي است

شبكه هاي اجتماعي ، انتقال اطلاعات را سرعت بخشيده اند و خدمات نوين آنان توقع مصرف كننده ايراني را بالا برده است. مديرعامل شركت بيمه سامان كه در نخستين نشست راهبردي فنآوران و صنعت بيمه سخن مي گفت با اشاره به اين مطلب افزود: مشتريان صنعت بيمه همان هايي هستند كه از خدمات ديجيتالي بانك ها و شبكه هاي ارتباطي استفاده مي كنند و بنابراين همين توقعات را هم از صنعت بيمه دارند. وي تصريح كرد: صنعت بيمه بايد در اين مسير قدم هاي بلندتري بردارد و نگاهي تازه به كسب و كار خود داشته باشد وگرنه از قافله اقتصاد جا مي ماند. وي كاهش سود شركت هاي بيمه اي را نشانه كهنگي سيستم هاي بيمه اي دانست و گفت: مدل كسب و كار سنتي محكوم به نابودي است و راهي جز مجهز شدن به فنآوري وجود ندارد. ضرابيه به ضرورت تكميل زيرساخت ها از سوي شركت فنآوران اطلاعات خبره، اظهار داشت: چهل هزار كارآفرين در صنعت بيمه داريم كه بايد از ايده هاي آنان حمايت كنيم. ضرابيه افزود: فنآوري به محصولات بيمه اي عمق مي دهد و عمليات بيمه گري را تسهيل مي كند. وي تصريح كرد: محصول بيمه اي معمولا محصول جذابي نيست بلكه يك اضطرار است و به همين خاطر بايد در طراحي و عرضه آن از تمامي ابزارهاي ممكن استفاده كنيم. مديرعامل بيمه سامان در پايان گفت: صنعت بيمه بايد نيازهاي خود را براي شركت هاي نرم افزاري تبيين كند تا متناسب با اين نيازها محصولات نهايي خود را آماده كنند. گفتني است نخستين نشست راهبردي فنآوران و صنعت بيمه 24 ارديبهشت ماه در هتل اسپيناس پالاس تهران به كار خود پايان داد.
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید