شنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱ ۹۷۵۲
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
درمانت، بازار بیمه تکمیلی درمان را متحول می کند

درمانت، بازار بیمه تکمیلی درمان را متحول می کند

درمانت، بازار بیمه تکمیلی درمان را متحول می کند

تاریخ انتشار :1397/08/05

مدیرعامل شرکت «درمانت» اعلام کرد که با خدمت منحصر به فرد این شرکت، به زودی بیمه شدگان درمان تکمیلی به دریافت و ارائه معرفی نامه به مراکز درمانی طرف قرارداد نیازی نخواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی بیمه سامان ،مهدی بابایی در حاشیه کیش اینوکس 2018 در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که شرکت خدماتی «درمانت» تمرکزش را بر روی کمک رسانی به بیمه شدگان درمان تکمیلی در همه نقاط دنیا گذاشته است، گفت: طی سال گذشته، شرکت ما توانست برای یک میلیون و دویست هزار بیمه نامه مسافرتی بیمه سامان خدمات ارائه کند.
او با اشاره به این که هدف این شرکت، دیجیتالی کردن روند پرداخت خسارت درمان است، اظهار کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس، خسارت های درمان بدون استفاده از کاغذ و کاملا در یک فرایند دیجیتالی پرداخت می شود و ما همین تجربه را به ایران منتقل می کنیم.

درمانت
مشاور مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که «درمانت» قصد دارد روند دریافت معرفی نامه کاغذی برای مراکز درمانی طرف قرارداد و نیز دریافت فیش های واریزی و هزینه های پرداختی توسط بیمه شدگان در سایر مراکز درمانی را حذف و آن را با یک کارت دیجیتالی جایگزین کند، ادامه داد: این کارت با کمک بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان به مشتریان ارائه خواهد شد، به طوری که همه خدمات بیمه درمان روی همان کارت قابل انجام است.
بابایی تاکید کرد که در این روش، دیگر روند پرداخت خسارت به صورت دستی وجود ندارد و در واقع برای بیمه شده، یک معرفی نامه از پیش صادر شده در نظر گرفته می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این خدمت فقط به بیمه شدگان شرکت بیمه سامان ارائه می شود، گفت: در فاز نخست این خدمت برای پنج هزار نفر از بیمه شدگان این شرکت عملیاتی می شود، اما در آینده نه چندان دور همه بیمه شدگان درمان تکمیلی درمان خانواده بیمه سامان از آن بهره مند می شوند و در نهایت سایر شرکت های بیمه هم می توانند از این خدمت استفاده کنند.
مدیرعامل «درمانت» با تاکید بر این که پایه گذار این شرکت و این خدمت، بیمه سامان است، ادامه داد: درمانت قصد دارد خدمات این شرکت را به کل صنعت بیمه هدیه کند.
به گفته بابایی، هدف این شرکت ارائه خدمات به 500 هزار نفر در سه سال نخست فعالیت خود است.
وی با اشاره به این که شعبه اصلی «درمانت» در تهران است، گفت: در همه نقاط کشور شعب مجازی خواهیم داشت و در سه ماه آینده شهرهای تبریز، اصفهان و اهواز شاهد راه اندازی شعبه مجازی خواهند بود.
مشاور مدیرعامل بیمه سامان این را هم گفت که «درمانت» فعلا می خواهد تمرکز فعالیتش را بر روی خدمات پاراکلینیکی ببرد، به همین دلیل در فاز نخست آزمایشگاه ها، مراکز عکس برداری و دندانپزشکی قابلیت استفاده از این خدمت را خواهند داشت.
به گفته او، «درمانت» اکنون 42 نفر پرسنل دارد و به عنوان عضو جدید گروه مالی سامان در راستای ارزشهای این گروه فعالیت میکند و هدف دارد در ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز کشورمان خدماتی نوین ،راحت و سریع مبتنی بر فناوری ارائه نماید.

آدرس کوتاه شده: