چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۴ ۱۶۷۱
طبقه بندی: اخبار داخلی بیمه سامان
چچ
نشست صمیمی گروه مالی سامان با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست صمیمی گروه مالی سامان با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست صمیمی گروه مالی سامان با اصحاب رسانه برگزار شد

تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۵/۱۶

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران شرکت‌های گروه مالی سامان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، در این مراسم که به همت بیمه سامان، بانک سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و کارگزاری بانک سامان برگزار شد، مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های برخط در حوزه‌های بانک، بیمه، بورس و بازار سرمایه حضور داشتند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم، فرنود حسنی مدیر روابط عمومی بانک سامان به نمایندگی از گروه مالی سامان، ضمن خوش‌آمد گویی به حضار از تلاش‌ها و کمک‌های اصحاب رسانه به مجموعه گروه مالی سامان تشکر کرد. وی در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای سیف‌الله یزدانی از پیشکسوتان رسانه ابراز امیدواری کرد که همکاری و هماهنگی روابط عمومی‌های شرکت‌های گروه مالی سامان با رسانه‌ها زمینه‌ساز معرفی دقیق‌تر و بهتر دستاوردها و عملکرد مجموعه سامان در جامعه باشد.

در ادامه حسین واعظ قمصری مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان، طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و معرفی جایگاه کنونی شرکت پرداخت الکترونیک سامان در صنعت پرداخت کشور، به دستاوردها و اقدامات این شرکت در حمایت از استارت آپها و ارائه نسل جدید خدمات پرداخت اشاره کرد. وی همچنین به‌عنوان عضو هیات مدیره شرکت بیمه سامان از تلاش‌های این شرکت برای ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات سخن گفت.

پس از آن علیرضا معرفت قائم‌مقام بانک سامان ضمن تقدیر از همراهی رسانه‌ها در نقد صحیح عملکرد بانک سامان در بیست سال اخیر از اقدام جدید بانک سامان در ارائه خدمات اعتبارسنجی و اهمیت و تأثیر آن در بهینه‌سازی فضای کسب‌وکار از طریق سایت میزانتو و ارائه خدمات بانکی از طریق درگاه موبایلی با نام تجاری موبایلت سخن گفت.

در پایان مراسم شرکت پرداخت الکترونیک سامان از اولین سامانه پرداخت موبایلی در بستر بلوتوث با نام تجاری "بلوت " رونمایی کرد و ویژگی های فنی و کاربردی آن برای خبرنگاران حاضر تشریح شد.

آدرس کوتاه شده: