"مدیریت ارتباط با مشتری و کاربرد آن در صنعت بیمه" نوشته « محسن عسگری» مدیر امور
مشتریان شرکت بیمه سامان به عنوان اولین کتاب تخصصی با موضوع مشتری مداری در صنعت بیمه کشور،
همزمان با روز بیمه و با حمایت شرکت بیمه سامان منتشر شد.
صدور بیمه نامه های عمر و زندگی همواره یکی از پیچیده ترین و در عین حال زمان برترین
فرآیندهای بیمه گری برای بیمه گذار و فروشنده محصول بیمه ای بوده است. شرکت بیمه سامان که
همواره در حوزه «تحول دیجیتال» پیشتاز بوده، این بار نیز به منظور حل این مشکل، به حوزه
دیجیتالی کردن فرایندهای صدور بیمه های زندگی ورود کرده است.
صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد فناوریهای نوین بیمه را با همکاری بیمه مرکزی برگزار میکند.
مدیرامور مشتریان شرکت بیمه سامان با اشاره به عدم رعایت اصول مشتری مداری و پاسخگویی سریع
جهت بهبود تجربه مشتری در صنعت بیمه، اظهارداشت: هرشرکت بیمه ای که خدمات و پشتیبانی بهتری به
مشتری ارائه کند بی شک می تواند سهم بیشتری از بازار را برای خود کسب کند.
«مجید مشعلچی فیروزآبادی» قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی،« علی اکبر ترکاشوند» رئیس کمیته
اربعین صنعت بیمه و مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی ج.ا.ا ، به همراه «عبدالرسول عطایی»
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با حضور در منزل یکی از بیمه گذاران فوت شده در مراسم اربعین
حسینی، از خانواده آنها دلجویی کردند.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، از مرکز عملیات بیمه سامان در کربلای معلی بازدید کرد
شرکت بیمه سامان به عنوان بیمه گر نخست زائران اربعین حسینی، از ابتدای اعزام زائران تا پایان
روز یکشنبه 27 شهریور ماه به 4832 نفر از فوت شدگان، متقاضیان خدمات درمانی و یا افراد حادثه
دیده حاضر در راهپیمایی اربعین، ارائه خدمت کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرکز عملیات شرکت بیمه سامان در کربلای معلی، از خدمات
ویژه این شرکت به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.
شرکت بیمه سامان، هزینه های درمانی تولد کوچکترین زائر اربعین حسینی را پرداخت کرد.
این روزها که عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده روی اربعین حضور دارند، شرکت بیمه سامان
نیز همپای دیگران به زائران خدمات رسانی می کند.