چهارشنبه, 03 اردیبهشت,1399 ۰۹:۳۸ 1149
چچ

حمايت ويژه از نمايندگان بيمه سامان در مقابل ويروس كرونا

به منظور كاهش آثار منفي اقتصادي و اجتماعي شرايط ناشي از شيوع ويروس كرونا، هيات مديره شركت بيمه سامان بسته حمايتي جامعي ويژه نمايندگان و شبكه فروش خود را تصويب و ابلاغ كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، در شرايطي كه ويروس كرونا همه جوانب زندگي عموم مردم و از جمله اقتصاد خانوار را تحت تاثير قرار داده است، اين شركت با فراهم كردن تسهيلاتي كه فرآيند طراحي آن از اسفندماه 1398 انجام شده ، در سه بخش، حمايت ويژه اي را از نمايندگان خود آغاز كرده است. بسته حمايتي ويژه نمايندگان بيمه سامان شامل سه بخش حمايت مالي، حمايت از توسعه فروش و توسعه بستر الكترونيك به منظور افزايش خدمات غيرحضوري است. در بخش نخست، دو ماه متوسط كارمزد ساليانه هر يك از نمايندگان به صورت علي الحساب به آنها پرداخت مي شود. بازپرداخت آن حداكثر 12 ماهه است. همچنين مساعده اي به صورت وام با بازپرداخت شش ماهه براي نمايندگان داراي سابقه كاري كمتر از دو سال در نظر گرفته شده است. افزايش دوره تنفس بازپرداخت وام هاي نمايندگان و كسر اقساط ماهيانه از ابتداي مهر ماه سال جاري نيز از ديگر بندهاي بخش مالي بسته حمايت از شبكه فروش بيمه سامان است. هيات مديره شركت بيمه سامان در بخش حمايتي توسعه فروش، مصوب كرد جشنواره هاي مجازي به منظور افزايش روند فروش برگزار شود. همچنين مقرر شد تبليغات فروش از طريق شبكه هاي مجازي و كسب سر نخ هاي جديد فروش صورت پذيرد و در كنار آن، كمك هزينه تبليغات به منظور جذب بازار به نمايندگان پرداخت شود. بخش ديگر بسته حمايتي نمايندگان مصوب هيات مديره شركت بيمه سامان، توسعه بستر الكترونيك است. با توجه به تمهيدات و برنامه ريزي هاي صورت گرفته و يا در دست اقدام، فروش و تمديد بيمه نامه هاي شخص ثالث و بدنه اتومبيل، فروش بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري و نيز فروش بيمه هاي مسئوليت، خانه امن و حوادث انفرادي در بستر الكترونيك قابل انجام است و اين روش مي تواند به افزايش فروش نمايندگان منجر شود.