یکشنبه, 17 آذر,1398 ۰۹:۳۸ 3
چچ

امداد رساني به مسافران خروجي با بيمه مسافرتي سامان

امداد رساني به مسافران خروجي با بيمه مسافرتي سامان

مدير بازاريابي و برند شركت بيمه سامان از پرداخت 35 مورد خسارت بالاي 1000 يورو در سال 2012 به مسافرين خارج از كشور خبرداد. سروش مساواتي در اين رابطه توضيح داد: بهره‌مندي از بيمه‌ مسافرتي سامان موجب شد تا بيمه‌گذاران اين شركت بدون پرداخت هيچ هزينه‌‌اي در كشورهاي خارجي و با توجه به موارد تحت پوشش اين بيمه نامه، تحت درمان قرارگيرند. بر اساس اين گزارش با توجه به نياز مسافرين خارجي به كمكهاي امدادي و پوششهاي بيمه اي در سفرهاي زيارتي، تجارتي و تفريحي، بيمه گذاران بيمه سامان پس از بروز بيماري و اقدام جهت معالجه در كشورهاي خارجي و نيز ضمن تماس و اعلام حادثه به بيمه سامان توانسته اند بدون پرداخت هيچ هزينه اي در كشور هاي مقصد تحت درمان قرار گيرند و پس از بهبودي از بيمارستان مرخص شوند. اين هزينه ها كه بالغ بر 7 ميليارد ريال در سال 2012 بوده توسط بيمه سامان پرداخت شده است. وي افزود: بيمه سامان در راستاي وظايف اجتماعي خود مبني بر خلاقيت و تمايز در ارائه خدمات بيمه اي به هموطنان گرامي و با بهره گيري از بهترين سرويسهاي خدمات رساني در كليه نقاط جهان، با راه اندازي باجه فروش بيمه مسافرتي در شعبه بانك سامان فرودگاه امام خميني (ره) اين امكان را براي آن دسته از هموطناني كه قبل از سفر بيمه مسافرتي خود را تهيه ننموده اند، فراهم آورده تا نسبت به خريد بيمه نامه مسافرتي در زمان خروج از اين ترمينال اقدام نمايند. در اين راستا مسافرين گرامي كه نتوانسته اند بيمه مسافرتي خود را از نمايندگان، شعب و يا آژانسهاي مسافرتي معتبر تهيه نمايند،مي توانند با مراجعه به بانك سامان واقع در سالن ورودي فرودگاه بين اللملي امام خميني (ره) اقدام به خريد اين بيمه نامه نمايند. بيمه مسافرتي سامان هزينه هاي درماني، فوريت هاي پزشكي ودندانپزشكي، هزينه هاي ناشي از تاخير در حركت هواپيماها و گم شدن چمدان ها را پوشش مي دهد و همچنين در زمان مفقود شدن بار يا سرقت مدارك و يا درصورت نياز به مشاوره حقوقي به مسافران ايراني امداد رساني مي نمايد.