دوشنبه, 13 آذر,1402 ۰۹:۳۸ 4
چچ

ارائه خدمات بيمه اي و بانكي همزمان با اپليكيشن بيمه سامان

مدير فناوري اطلاعات شركت بيمه سامان اعلام كرد، اپليكيشن اين شركت تا پايان سال جاري، هر ماه يك نسخه جديد و به روزرساني شده خواهد داشت. به گفته او در هر نسخه جديد، ابزارهاي جديدي در اختيار كاربران قرار مي گيرد؛ به گونه اي كه مشتري بتواند همه خدمات بيمه اي و

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، سيد ميثم بهشتيان با اشاره به اين كه اين شركت تحول بزرگي را در حوزه فناوري اطلاعات پايه گذاري كرده است، ادامه داد: قصد ما اين است كه بتوانيم فرايند دسترسي به خدمات بيمه اي را در همه حوزه ها، اعم از صدور بيمه نامه، پرداخت خسارت و فروش، براي همه ذينفعان حوزه بيمه تسهيل كنيم. به گفته او، يكي از اصلي ترين اهداف اين حوزه آن است كه سفر مشتري آسان شده و نماينده فروش، بيمه گذار، بيمه شده و كاركنان شركت بيمه سامان با بالاترين كارايي، بهترين خروجي را دريافت كنند. مدير فناوري اطلاعات شركت بيمه سامان همچنين با بيان اين كه شركت در تلاش است دسترسي بيمه گذار به بيمه نامه و درك مشتري از نحوه خريد بيمه نامه را بالا ببرد، اظهار كرد: باشگاه مشتريان شركت بيمه سامان با همين هدف راه اندازي شد، به گونه اي كه مشتري به ازاي خريد از بيمه سامان، امتياز دريافت كرده و با ذخيره كردن آن در كيف پول، مي تواند با آن خدمات بيمه اي دريافت كند. وي يكي ديگر از برنامه هاي پيش روي اين شركت را پشتيباني خدمات بيمه اي به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته اعلام و خاطرنشان كرد: بر اين اساس، خدماتي چون صدور معرفينامه براي مراكز درماني، درخواست پرداخت خسارت و حتي پشتيباني استفاده از سامانه ها در هر ساعت از شبانه روز امكان پذير خواهد بود.