شنبه, 21 فروردین,1400 ۰۹:۳۸ 4
چچ

با عملكرد چشم گير خراسان رضوي در توليد تجهيزات مبارزه با بيماري كرونا، نياز ساير استان ها به تجهيزات مبارزه با اين بيماري برطرف شد

وزير امور اقتصادي و دارايي در اولين جلسه اقتصاد مقاومتي سال 1400 استان خراسان رضوي كه با حضور معاون اول رييس جمهور برگزار شد اظهار داشت: عملكرد چشم گير توليد تجهيزات مبارزه با بيماري كرونا در استان خراسان رضوي، نياز ساير استان هاي كشور را نيز برطرف كرد.

به گزارش شبكه اقتصادي و دارايي ايران (شادا)، دكتر فرهاد دژپسند در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گمرك جمهوري اسلامي و اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي ايران در ستاد اقتصاد مقاومتي استان خراسان رضوي در سال گذشته گفت: اين تفاهم نامه منجر به تأمين مالي ١٥ دستگاه ايكس ري در دهه فجر سال 1399 براي كل كشور شد. وي افزود: كارگروه ويژه تأمين مالي براي طرح هاي اولويت دار استان خراسان رضوي در اواخر سال ١٣٩٨ تشكيل شد و به صورت ويژه با مشاركت مسئولان ملي و استاني در حال فعاليت است. در اين جلسه از ستاد اقتصاد مقاومتي خراسان رضوي به عنوان ستادي كه فراتر از سطح كشور فعاليت كرده ياد گرديد و تصريح شد، اين ستاد رتبه اول در جلسات و رتبه دوم در مصوبات در كل كشور را دارا است. شايان ذكر است، در ادامه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي خراسان رضوي، واحد گندله سازي با عنوان آروند نوين رشتخوار، با اشتغالزايي ١٥٢ نفر در شهرستان رشتخوار، به صورت وبيناري افتتاح شد.