یکشنبه, 07 دی,1399 ۰۹:۳۸ 2
چچ

تحول ديجيتال صرفاً در جهت توانمندسازي شبكه فروش موفق است

مديرعامل شركت بيمه سامان، شبكه فروش را موتور توسعه صنعت بيمه خواند و تاكيد كرد كه تقويت شبكه فروش، برنامه هميشگي اين شركت است.

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، احمد رضا ضرابيه با بيان اين كه در بسياري از كشورهاي توسعه يافته و در حال توسعه، نمايندگان حقوقي و كارگزاران از شركت هاي بيمه بزرگترند، اظهار كرد: ما هم از اين رويه استقبال مي كنيم و اميدواريم روزي را شاهد باشيم كه گسترده ترين، قوي ترين و فعال ترين فعاليت بيمه متعلق به نمايندگان شركتهاي بيمه باشد. او با اشاره به اين كه شبكه فروش و بيمه گذار، نزديك ترين ارتباط را با يكديگر دارند، اظهار كرد: مديران شركت هاي بيمه نمي توانند در دفتر خود بنشينند و براي بيمه گذار محصول طراحي كنند، بلكه طراحي محصول بايد متناسب با نياز مشتري باشد و البته كسي كه نياز مشتري را مي تواند به شركت بيمه منتقل كند، شبكه فروش است. ضرابيه با بيان اين كه تقويت شبكه فروش بيمه سامان، يك فرايند جاري و مستمر در شركت است، اظهار كرد: تقويت شبكه فروش فقط به افزايش تعداد نمايندگان و يا ايجاد شعب جديد محدود نيست، بلكه افزايش دانش و توانمندي هاي آنها با ارائه آموزش هاي مستمر مد نظر است. مديرعامل شركت بيمه سامان تحقق تحول ديجيتال در صنعت بيمه را منوط به توانمندسازي شبكه فروش دانست و خاطرنشان كرد: ما بايد با استفاده از فناوري، شبكه فروش را توانمند كنيم و خوشبختانه شركت بيمه سامان با استفاده از اكوسيستم نوآوري در اين حوزه اقدامات موثري انجام داده است. وي همچنين توسعه فيزيكي شعب شركت بيمه سامان را متاثر از شرايط اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي مناطق مختلف كشور خواند و با بيان اين كه همه تلاش ما، افزايش سطح تماس شركت با مشتريان و توسعه شيوه هاي خدمت رساني به آنهاست، افزود: هدف نهايي همه فعاليت ها، جلب حداكثري نظر مشتريان است و در اين راه از هر ظرفيتي، از جمله بهره گيري از زيرساختهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات، همكاري هاي تجاري با صاحبان كسب و كارهاي ديجيتال و توسعه شعب فيزيكي استفاده خواهيم كرد.