یکشنبه, 17 آذر,1398 ۰۹:۳۸ 1
چچ

شعبه تخصصي بانك – بيمه سامان افتتاح شد

شعبه تخصصي بانك – بيمه سامان افتتاح شد

تاريخ انتشار: 1397/11/27 شعبه تخصصي بانك – بيمه سامان با حضور احمد طاهري بهبهاني مديرعامل بانك سامان، احمدرضا ضرابيه مديرعامل و دكترداوود الماسي معاون اجرائي شركت بيمه سامان، همزمان با چهاردهمين سالگرد تاسيس بيمه سامان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، اين شعبه كار پشتيباني مشتريان بانك سامان كه خدمات بيمه سامان را نيز دريافت مي كنند، انجام مي دهد. اين خدمات پشتيباني شامل همه اقدامات بيمه اي از مرحله صدور تا پرداخت خسارت است. مجتمع تخصصي بانك – بيمه سامان در مجتمع داريوش واقع در خيابان فرشته قرار دارد. مديرعامل شركت بيمه سامان در مراسم افتتاح اين شعبه با بيان اين كه راه اندازي شعبه بانك- بيمه از ابتداي فعاليت بيمه سامان در ذهن مديران بوده است، گفت: براي اجرايي شدن اين ايده، انواع روش ها تجربه شد و آن چه امروز افتتاح شده است، برايند همه آن سعي و خطاهاست. احمد رضا ضرابيه با بيان اين كه مقوله بانك – بيمه در جهان بسيار تجربه خوبي بوده، اما راه اندازي آن در ايران با مشكلاتي مواجه بود، اظهار كرد: شعبه بانك- بيمه سامان حاصل يك روند تكاملي است و مي توان ادعا كرد كه يكي از نمونه هاي منحصر به فرد در كشور است. وي اعتقاد همه مديران ارشد و لايه هاي مياني مجموعه مالي سامان به راه اندازي شعبه بانك – بيمه را عامل اصلي پياده سازي نهايي اين طرح دانست و خاطرنشان كرد: همه مجموعه سامان دست به دست هم دادند تا امروز شاهد افتتاح اين شعبه باشيم. به گفته ضرابيه، ارائه خدمات بيمه اي به مشتريان بانك سامان با ساده ترين روش، همواره در دستور كار مجموعه سامان بوده است، ادامه داد: هدف نهايي شركت بيمه سامان از فعاليت در مجموعه بانك – بيمه اين است كه براي مشتريان بانك سامان، ارزش ايجاد كنيم، بنابراين ما به دنبال فروش يا سودآوري براي بيمه سامان نيستيم. مديرعامل شركت بيمه سامان با اظهار خوشنودي از اين كه بانك – بيمه سامان پس از فراز و نشيب بسيار و عبور از مسيرهاي پر پيچ و خم افتتاح شده است، گفت: وضعيت بيمه سامان از بعد ارائه خدمات و محصولات، رضايت نهاد ناظر، كيفيت نيروي انساني، گستردگي شبكه فروش، توانگري مالي و سرمايه در بازار بيمه كشور درخشان است. وي با تاكيد بر اين كه بيمه، چيزي جز اعتبار نيست، ادامه داد: اعتبار مجموعه سامان، پشتوانه بيمه سامان است و ما تلاش مي كنيم از حداكثر اين اعتبار براي خدمت رساني به مشتريان بانك سامان استفاده كنيم. منصور مومني معاون بانكي و بازاريابي بانك سامان هم در اين مراسم با اشاره به اين كه نحوه ارائه خدمات بيمه اي به مشتريان اين بانك همواره يك دغدغه جدي ميان كاركنان بوده است، گفت: اميدوارم با ساختاري كه براي شعبه بانك – بيمه سامان در نظر گرفته شده، دغدغه هاي همكاران در اين زمينه رفع شود. مومني با بيان اين كه هدف مجموعه سامان فقط راه اندازي يك شعبه نبوده است، اظهار كرد: ما مي خواهيم در فرايندها تغييراتي ايجاد كنيم تا در نتيجه آن سرعت عمل در انجام كارها و پاسخگويي به مشتريان افزايش يابد. به گفته او، اين تغيير فرايندها به افزايش كيفيت و كميت ارائه خدمات بيمه سامان به مشتريان بانك سامان منجر خواهد شد و البته لازمه آن، تعامل دائمي دو طرف با همديگر است. اين مراسم با حضور مديران و روساي شعب بانك و بيمه سامان در تاريخ 27 بهمن ماه درسالن تلاش وزارت كار برگزار شد.