۰۲۱۸۹۴۳
شركت بيمه سامان با توجه به درك اهميت مشتري مداري بيش از 23 هزار مورد بازديد اوليه آنلاين بيمه بدنه اتومبيل را از طريق وب اپليكيشن "سامانو" انجام داد.
"مديريت ارتباط با مشتري و كاربرد آن در صنعت بيمه" نوشته « محسن عسگري» مدير امور مشتريان شركت بيمه سامان به عنوان اولين كتاب تخصصي با موضوع مشتري مداري در صنعت بيمه كشور، همزمان با روز بيمه و با حمايت شركت بيمه سامان منتشر شد.
شركت بيمه سامان در راستاي توسعه دانش بنيان و با هدف در دسترس قرار دادن پيشخوان صدور آنلاين بيمه شخص ثالث، درگاه صدور آنلاين را طراحي و اجرا كرد و هم اكنون اين درگاه در اختيار مشتريان قرار دارد.
صدور بيمه نامه هاي عمر و زندگي همواره يكي از پيچيده ترين و در عين حال زمان برترين فرآيندهاي بيمه گري براي بيمه گذار و فروشنده محصول بيمه اي بوده است. شركت بيمه سامان كه همواره در حوزه «تحول ديجيتال» پيشتاز بوده، اين بار نيز به منظور حل اين مشكل، به حوزه د
صندوق نوآوري و شكوفايي، رويداد فناوريهاي نوين بيمه را با همكاري بيمه مركزي برگزار ميكند.