پنجشنبه, 04 آبان,1402 ۰۹:۳۸ 311
چچ

⁠معاون اجرايي بيمه سامان: رشد فروش بايد همراه با افزايش رضايت مشتريان و ارائه خدمات مطلوب باشد

⁠معاون اجرايي بيمه سامان: رشد فروش بايد همراه با افزايش رضايت مشتريان و ارائه خدمات مطلوب باشد معاون اجرايي شركت بيمه سامان با تاكيد بر اين كه شبكه فروش از اهميتي ويژه براي شركت برخوردار است، گفت: همه توان شركت بر تقويت شبكه فروش اعم از نمايندگان و كارگزا

به گزارش روابط عمومي شركت بيمه سامان، عبدالرسول عطايي در ديدار روساي شعب شركت با اشاره به اين كه برنامه راهبردي بيمه سامان به منظور توسعه تعاملات شعب با نمايندگان تدوين و ابلاغ شده است، اظهار كرد: استراتژي شركت بيمه سامان، فروش بيمه هاي خرد و است و نقش شبكه فروش در عملياتي كردن اين استراتژي بسيار چشمگير است. وي با بيان اين كه ارائه خدمات بيمه اي به سازمان ها و نهادها نيز همچنان در دستور كار بيمه سامان است، اظهار كرد: توسعه كسب و كار نمايندگي ها، يك اصل پذيرفته شده در شركت بيمه سامان است و اين روند همچنان ادامه خواهد يافت. عطايي با بيان اين كه شركت بيمه سامان به لزوم آموزش مستمر شبكه فروش اعتقاد راسخ دارد، گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي پياپي و نيز پايش مستمر نمايندگان، همواره در جريان است، چرا كه راه بهينه سازي پرتفوي شركت از همين مسير مي گذرد. معاون اجرايي شركت بيمه سامان با اشاره به اين كه شركت به دنبال نوآوري در محصولات و بهبود شيوه ارائه خدمات به مشتريان است، افزود: استراتژي و نحوه عملكرد شركت بيمه سامان در بازار نسبت به ساير رقبا، متمايز است و در تلاش است كه كارآمد، ماندگار و مستمر فعاليت كند. در اين نشست كه در حاشيه تور ۵ روزه آموزشي و تفريحي شبكه فروش شركت بيمه سامان در نوشهر با حضور مشاور مدير عامل، مدير بازاريابي، مدير فروش و مدير پشتيباني برگزار شد، ضمن بررسي عملكرد فروش شش ماه گذشته روساي شعب نيز ديدگاه هاي خود را مطرح كردند .
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید