پنجشنبه, 16 آبان,1398 ۰۹:۳۸ 798
چچ

بيمه نامه مسافرتي

معرفی

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرت تفریحی و سیاحتی

بیمه سفر تفریحی

مشاهده جزئیات
بیمه مسافرت تجاری

بیمه سفر تجاری

مشاهده جزئیات
بیمه مسافرت دانشجویی

بیمه سفر دانشجویی‌

مشاهده جزئیات
بیمه مسافرت ورزشی

بیمه سفر ورزشی‌

مشاهده جزئیات
بیمه مسافرت بلند مدت

بیمه سفرهای بلندمدت

مشاهده جزئیات

بیمه سفر زیارتی

در حال بروزرسانی

مقایسه خدمات بیمه مسافرتی سامان با سایر خدمات بیمه‌های مسافرتی کشور

بیمه مسافرتی سامان را از کجا بخرم؟

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

خرید آنلاین و صدور آنی‌
خرید تلفنی و تلگرامی بیمه مسافرتی

مشاوره و خرید از طریق واتس‌آپ
خرید بیمه مسافرتی از آژانس مسافرتی

آژانس‌های طرف قرارداد
خرید بیمه مسافرتی از شعب بانک سامان

شعب بانک سامان‌
خرید بیمه مسافرتی از نمایندگان بیمه سامان

نمایندگان بیمه سامان‌
بیمه مسافرتی سامان فرودگاه امام خمینی

باجه فرودگاه امام خمینی

شما می توانید بیمه مسافرتی خود را از طریق وب‌ سایت بیمه سامان به آدرس www.si24.ir، باجه‌های مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان، آژانسهای مسافرتی طرف قرارداد نمایندگان بیمه سامان و همین طور کلیه نمایندگی های بیمه سامان دریافت کنید. همچنین می‌توانید با شماره گیری ۸۹۴۳ - ۰۲۱ داخلی‌های ۴۰۱۳ و ۴۰۵۶ اقدام به مشاوره و خرید تلفنی نمایید.

در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم؟

هنگام وقوع حادثه بیمه‌گزار باید با تماس با یکی از شماره‌های یاد شده در بیمه نامه‌های مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پس‌ازآن، شرکت کمک‌رسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام می‌دهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به‌ حساب بیمه‌گزار و یا به حساب ارگانی که بیمه‌گزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز می‌شود و لازم نیست بیمه‌گزار هزینه‌ای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمک‌رسان اعزام می‌شود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینه‌ها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک موردنیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به نشانی: خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی، خیابان سامان، پلاک ۷۵ (شرکت درمانت) مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت می‌کند.

مرکز تماس  <strong class='sis-keyword'>بیمه مسافرتی سامان</strong>

بات بیمه مسافرتی

با آرامش خاطر، به دور از هر گونه نگرانی سفر کنید

در طراحی این محصول، کلیه ریسک های شما، قبل از شروع سفر، حین آن مد نظر قرار گرفته است، خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته، اپراتور فارسی زبان بخشی از خدمات پس از فروش این محصول می باشند.

  • هزینه فوریت‌های پزشکی بیمه مسافرتی هزینه‌های فوریت‌های پزشکی
    پرداخت هزینه‌های پزشکی در مقصد مسافرین (انحصارا توسط بیمه مسافرتی سامان)
  • پوشش‌های کامل بیمه مسافرتی خانواده کامل‌ترین پوشش‌ها مناسب برای هر سفر و مقصد
    ما با در نظر تمام ریسک‌های مسافرین، محصول جامعی ارائه کرده‌ایم
  • اپراتور فارسی زبان 24 ساعته 7 روزه هفته بیمه مسافرتی اپراتور فارسی زبان 24 ساعت، 7 روز هفته
  • کمک رسانی در کشور مقصد با بیمه مسافرتی سامان خدمات کمک‌رسانی 24 ساعته هفت روز هفته
  • پرداخت هزینه ها در کشور مقصد تا سقف 50000 یورو بیمه مسافرتی سامان پرداخت هزینه‌ها در مقصد تا سقف 50000 یورو
  • هزینه‌های مفقودی چمدان در بیمه مسافرتی پرداخت هزینه‌های ناشی از مفقودی چمدان‌ها
  • جبران هزینه‌های ناشی از وقفه و کنسلی سفر جبران هزینه‌های ناشی از وقفه سفر
  • پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی با بیمه مسافرتی هزینه‌های فوریت‌های دندانپزشکی
  • بیمه سرقت و آتشسوزی منازل در زمان سفر بیمه سرقت و آتش‌سوزی منزل در زمان سفر
  • پرداخت هزینه‌های آمبولانس هوایی در مسافرت آمبولانس هوایی (درصورت نیاز)
  • مشاوره حقوقی و وکالت با بیمه مسافرتی سامان مشاوره حقوقی در مقصد و پرداخت هزینه‌های دعاوی
  • جبران هزینه‌های کنسلی سفر جبران هزینه‌های ناشی از کنسلی سفر

بیمه سامان انتخاب اول مسافران است

* انتخاب اول هموطنان با خرید بیش از شش میلیون بیمه نامه مسافرتی سامان * ارتباط با بیش از ٥٥،٠٠٠ مرکز پزشکی در سراسر دنیا به صورت انلاین * حرفه‌ای‌ترین شرکت بیمه‌ای فعال در صنعت گردشگری با بیشترین تعداد پرونده پرداخت خسارات در مقصد مسافرین در کشور ایران * پرداخت کل خسارت در مقصد مسافرین. * خدمات ٢٤ ساعته، هفت روز هفته به زبان فارسی * سادگی نحوه استفاده از محصول از مرحله خرید تا اعلام خسارت

چرا باید بیمه مسافرتی داشته باشیم؟

شرایط زیر را تصور کنید: * شما چمدان را بسته و آماده سفر هستید و به دلیلی مشخص سفر شما لغو می‌شود. * بدلیل بیماری و یا حادثه‌ای برای شما یا همراه‌تان، فوت نزدیکان و یا ... مجبور به بازگشت از سفر خود هستید و هزینه زیادی برای سفر خود کرده‌اید. * شما در سفر هستید و مشکل پزشکی برای شما ایجاد شده و قادر به پرداخت صورت حساب هزینه‌های آن نیستید. * بدلیل شرایط آب و هوایی و غذاهای نامناسب دچار گرمازدگی، مسمومیت و بیماری شده و نیاز به مراقبت های پزشکی دارید. * چمدان خود را در فرودگاه مقصد گم کرده اید و نیاز به وسایل ضروری دارید. * کیف مدارک شما به سرقت رفته است و شما به پول و مدارک جدید نیاز دارید. * شما در سفر هستید و به دلایلی سفر شما کنسل شده و ناچار به بازگشت هستید. اینها تعدادی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید. تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کاملترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسبترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

تعهد ما به شما

با خیالی آسوده سفر کنید؛ در هر نقطه‌ای از دنیا که باشید، در کنار شما هستیم.

پرسش و پاسخ‌های متداول بیمه مسافرتی سامان

مدت بیمه درمان مسافرتی حداکثر چند روز است؟
آیا بیمه نامه مسافرتی سامان محدودیت سنی دارد؟
مبدأ سفر باید ایران باشد؟
برای خرید بیمه مسافرتی سامان چه مدارکی لازم است؟
داشتن بیمه مسافرتی برای سفر به چه نقاطی از جهان الزامی است؟
تاریخ شروع بیمه درمان مسافرتی از تاریخ صدور آن است؟
آیا پس از صدور ویزا بیمه درمان مسافرتی قابل عودت است؟
آیا هزینه خسارت در همان سفر پرداخت میگردد
آیا شرکت‌های کمک رسان مسلط به زبان فارسی هستند؟
تفاوت بیمه نامه سینگل با مولتی در چیست؟
آیا پوشش 30 هزار یورو برای حوزه شنگن که حداقل تعهد است مورد تایید سفارت میباشد؟
اگر قصد سفر به چند کشور را داشته باشیم، می‌توان از بیمه مسافرتی سامان استفاده کنیم؟
فرق بیمه نامه 30 هزار یورو و 50 هزار یورو در چیست؟
اگر خسارت ببینیم اولین قدمی که مسافر باید اقدام نماید چیست؟
من می خواهم به سفر حج یا سفر زیارتی بروم می توانم از این بیمه استفاده نمایم؟
آیا کمک رسان پاسخگوی تلفن هست؟
چرا کمک رسان در لبنان است در صورتیکه ما به کشور X سفر میکنیم لذا مرکزی را در آن کشور معرفی نمائید .
- آیا برگشت هزینه به ریال است یا معادل ارز کشور مقصد؟
ارائه بیمه مسافرتی (در حکم دفترچه بیمه درمان ) به مراکز درمانی خارج از کشور و عنوان شدن این که مورد قبول واقع نشد و از ما هزینه دریافت شد.
بیمه نامه ای که آنلاین خریداری میشود لازم به مهر شدن هست یا خیر؟معتبر هست یا خیر؟
توضیحات پیرامون بیمه نامه های شش ماهه و یکساله و ماندن تنها سه ماه متوالی در کشور مقصد بویژه در مورد ویزاهای دانشجویی که اقامت طولانی مدت دارند
آیا بیمه نامه قابل تمدید در خارج از کشور می باشد؟
اگر بیمه نامه مثلا 3 ماهه خریده باشیم ولی مدت زمانی که در سفر بودیم 2 ماه بود آیا مابه التفاوت حق بیمه برگشت داده می شود؟
تقاضای عودت کل مبلغ بیمه نامه به دلیل این که در سفر خسارت ندیده اند .
خسارت کلا پرداخت میشود؟
اعتبار بیمه از کی شروع میشه؟
چرا تاریخ سفرمون رو تو بیمه نزدید؟
از کجا بدونیم بیمه نامه اعتبار داره؟
تو همه کشورها دفتر نمایندگی دارین؟
من میخوام دو یا سه تا کشور برم میشه؟
آذربایجان در لیست کشورها نیست(باید عنوان شود که جمهوری آذربایجان را جستجو کنند)
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید