۰۲۱۸۹۴۳
"مديريت ارتباط با مشتري و كاربرد آن در صنعت بيمه" نوشته « محسن عسگري» مدير امور مشتريان شركت بيمه سامان به عنوان اولين كتاب تخصصي با موضوع مشتري مداري در صنعت بيمه كشور، همزمان با روز بيمه و با حمايت شركت بيمه سامان منتشر شد.
صدور بيمه نامه هاي عمر و زندگي همواره يكي از پيچيده ترين و در عين حال زمان برترين فرآيندهاي بيمه گري براي بيمه گذار و فروشنده محصول بيمه اي بوده است. شركت بيمه سامان كه همواره در حوزه «تحول ديجيتال» پيشتاز بوده، اين بار نيز به منظور حل اين مشكل، به حوزه د
صندوق نوآوري و شكوفايي، رويداد فناوريهاي نوين بيمه را با همكاري بيمه مركزي برگزار ميكند.
مديرامور مشتريان شركت بيمه سامان با اشاره به عدم رعايت اصول مشتري مداري و پاسخگويي سريع جهت بهبود تجربه مشتري در صنعت بيمه، اظهارداشت: هرشركت بيمه اي كه خدمات و پشتيباني بهتري به مشتري ارائه كند بي شك مي تواند سهم بيشتري از بازار را براي خود كسب كند.
«مجيد مشعلچي فيروزآبادي» قائم مقام رئيس كل بيمه مركزي،« علي اكبر تركاشوند» رئيس كميته اربعين صنعت بيمه و مديركل دفتر مركزي حراست بيمه مركزي ج.ا.ا ، به همراه «عبدالرسول عطايي» معاون اجرايي شركت بيمه سامان با حضور در منزل يكي از بيمه گذاران فوت شده در مراسم